NY BY & HELGENS PLANER

Categories Blogg

Hahah se på foten min?!?!      

HALLOOO FRA MONACOOO ♥ Nå har vi nesten akkurat fått sjekket inn og kommet oss på plass, og jeg kan allerede si at jeg elsker meg her. Jeg ble ikke akkurat noe mindre forelsket etter at jeg fant ut at de har Buddha Bar og Nobu her, altså!?!?! Vi skal spise på førstnevnte i kveld, og i morgen skal vi ha bursdagsmiddag på Nobu. 

Det er faktisk helt merkelig å tenke på at jeg har bursdag i morgen, det føles ut som som at det var en uke siden sist feiring haha. Skal jeg være helt ærlig med dere så gruer jeg meg litt til bursdagen min i morgen. Jeg vet det er mange som vil bli provosert nå, men jeg kan faktisk ikke noe for at jeg stresser over alderen min. Jeg vet jo at jeg ikke er gammel, men det at jeg begynner å nærme meg halvveis til 50 stresser meg skikkelig. Som sagt så vet jeg at det er teit, men jeg kan dessverre ikke styre følelsene mine. Jeg er helt sikkert ikke den eneste som har følt det sånn??? hahah

Jeg gleder meg uansett til å feire dagen min sammen med Martine, så blir det veldig spennende å se hva som skjer utover kvelden hah. Utestedene her er åpent til klokken 5 på morgenen, så vi har blitt enig om at vi ikke skal legge noen planer på søndag. Jeg tror nok det er for det beste, for jeg tror vi begge vil være ganske slitne. Jeg blir jo tross alt bare 24 år en gang, så det skal selvfølgelig feires 😀 

6 kommentarer

6 thoughts on “NY BY & HELGENS PLANER

  1. Du er IKKE alene. Blir selv 24 år i april, og jeg gruer meg nesten. Tida flyr avgårde og plutselig er jeg 30. Hjelp😂

  2. Det verste er at det stemmer at tiden går fryktelig fort. Føler det som det var i går jeg var 24 år og nyutdanna, mens nå er jeg 10 måneder unna å fylle 30 og har jobba i 5 år 😂🙈

  3. Hei skjønne skjønne du! Jeg har vært fast følger av bloggen din helt siden du var med på Paradise og jeg elsker deg virkelig som person og det du står for. Jeg tror at blogg-norge har godt av et sånt forbilde som deg med sunne og gode verdier. Det er så kult at du deler vonde og gode ting du har vært gjennom tidligere og det gjør det lettere for oss lesere å virkelig bli kjent med deg.

    Denne uka begynte jeg nettopp på deres Paradise sesong på Viaplay fordi det er den gøyeste sesongen som har vært. Den er så bra og jeg fikk så lyst å se den igjen. Det som var så rart da var at jeg kom på at du er med i sesongen og skjønte fort det når i intro episoden i 1.episode. Det var så rart, siden det var som at jeg ikke kjente deg igjen på en rar måte. Misforstå meg rett, du er virkelig en nydelig person på bloggen og youtube, men på Paradise virket det som at du hadde mer livsgnist. Du virket mer sprudlende, gøyal og “careless”. Er dette noe som har endret seg med årene? For jeg liker deg uavhengig virkeligheten eller paradise, men jeg ble nesten litt sjokka når jeg begynte å titte på Paradise igjen. For du vet når du tror du “kjenner” en person, men så finnes det alltid forutsetninger for at du egentlig ikke gjør det. Slik var det når jeg så deg på Paradise.

    Jeg har sykt mye respekt for deg og det du driver med, men av og til tror jeg det er viktig å ta tak i skinnet sitt og bare riste litt og tenke utenfor vår lille Norge “boble”. Her skal alle være like, vi skal alle tro på like ting, vi skal gjøre likt osv. Vi er sinnsykt flokkdyr rett og slett. Men så fort man kommer seg vekk fra Norge, så skjønner man ganske lett at verden er så mangt. Det er så mange forskjellige mennesker. Det er trist også. Vi vokser opp i et land og en generasjon som er dømmende. Men bare tenk Sofie, at du ROCKER!!!!!! Du eier!!!!!!!!! Og hvis du hele tiden (seff vanskelig) klarer å tenke litt slikt, blir man mindre og mindre flokkdyr.

    Håper du ellers har en nydelig lørdag i Frankrike.
    Hilsen fast leser som aldri kommenterer, haha!!!

  4. Hei! Altså har noen aldri fortalt deg at du seriøst ser ut som svampebob med den kroppen? Den er helt firkanta! Hvor ble det av formene? Eller altså, firkant er en form det og. Stakkars. Den blir ikke bedre av trening en gang.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *