NYTT ÅR, NYE TRENINGSMULIGHETER

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly/ Sponset treningsplan fra ElitePT

Jeg er 100%sikker på at det er mange av dere som kanskje har meldt dere inn på et treningssenter for å kickstarte det nye året? Eller at noen av dere har bestemt dere for å ta opp treningen igjen? Er det en ting jeg i alle fall er veldig sikker på, så er det at treningssenteret vil være ganske fult om et par dager. Jeg tenkte uansett at jeg skal dele mine beste treningstips med dere ♥ Spesielt siden dette er et veldig etterspurt innlegg.

Ikke press deg for hardt, da vil du bare gå lei etter noen uker.  Er det en ting jeg har erfart etter å ha trent aktivt i 6 år,  så er det at det aldri hjelper å overdrive treningen og kostholdet ditt. Ekstreme dietter og 6-10 økter i løpet av en uke er ikke noe du kommer til å gjøre for resten av livet, så hvorfor ikke finne noe som passer deg allerede nå?

Gjør noe du synes er morsomt. Jeg har så og si trent hver uke i 6 år nå uten å gå lei, og grunnen til det er for at jeg alltid har gjort ting jeg synes er morsomt. En periode så kan jeg elske styrketrening, mens en annen periode så kan jeg elske kondisjonstrening. Jeg orker rett og slett ikke å gjøre noe jeg ikke vil, for da mister jeg bare motivasjonen til å trene. Trening trenger tross alt ikke å være kjedelig, du må bare finne ut hva DU liker og drite i hva alle andre gjør.

Ikke kutt ut alt du liker av mat og søtsaker. Jeg føler bare det er så typisk mennesker å skal kutte ut usunn mat, godteri og alkohol når man først skal begynne å trene. Jeg skal ikke dømme noen for jeg har vært der selv, men alt handler om mengder. Det er ikke skadelig å unne seg noe usunt eller spise godteri i ny og ne, du trenger ikke å kutte det helt ut selv om du begynner å trene. Jeg føler også at man gjør trening til en kjip greie om man velger å ofre “kosekvelder” for det.

♥ Ta kontakt med en personlig trener. Det er jo tross alt ingen som vet bedre enn de som faktisk har tatt en utdannelse, så jeg vil virkelig anbefale deg å ta kontakt med en personlig trener om du er usikker. Selv bruker jeg ElitePT som virkelig er gode både når det kommer til trening og kosthold. Morten skal jo også begynne snart, så dere kan jo kontakte han på Instagram om det skal være av interesse 🙂

Nytt treningstøy. Det hjelper faktisk SÅ mye for motivasjonen å ha nytt treningstøy i garderoben. Jeg elsker merker som Nike, Adidas, Nelly og Gymshark. Nelly har jo også salg på mye av treningstøyet sitt, så jeg har plukket ut noen favoritter til dere. 

Jakke. HER / Tights. HER / Tights. HER

Tights. HER / Tights. HER / Singlet. HER

Tights. HER / Sports BH. HER / Singlet. HER

Sports BH. HER / Genser. HER / Singlet. HER

4 kommentarer

4 thoughts on “NYTT ÅR, NYE TRENINGSMULIGHETER

  1. I digg you😘 elsker din stil!!! You Go Girl❤ eller, keep on going Girl❤😘🙋‍♀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *