SPØRSMÅL OG SVAR OM FORHOLDET VÅRT

Categories Blogg

Jeg vet at du vil bo i Trondheim, men hvor vil dere bo visst Morten ikke blir med på å flytte dit? Skal dere da lengre nord eller sør? 

Vi har ikke bestemt oss for noe enda. Vi har blitt enig om at vi finner ut hvor mye vi får i lån først, så er vi begge åpne for å kjøpe både i Oslo og i Trondheim.

Hvordan var det å ikke feire jul sammen?

Utenom at vi savnet hverandre, så gikk det helt fint. Vi har jo aldri feiret jul sammen og begge ønsket å være med familiene sine.

Hva er det søteste Morten har gjort for deg? 

Hmmm… godt spørsmål! Morten har gjort veldig mye søtt for meg, så det er vanskelig å plukke ut en spesifikk hendelse. Personlig er jeg veldig glad i små ting som skjer i hverdagen, sånn som å få en middag servert eller at han har tent lys til jeg kommer hjem.

Beste reisen dere har vært på sammen? 

Det begynner å bli en del reiser nå, men vi begge er enige om at Roma er den beste turen vi har vært på sammen. Det var vår første tur som kjærester, så den fortjener plass nummer en.

Er det noen som har ringt Morten etter at dere skrev navnet på treet?

Nei, det er det ikke.

Var dere gode på ungdomsskolen da dere var yngre? Med tanke på karakter. 

Sofie: Njææ, jeg vil si at jeg kanskje var middels god.
Morten: Samme her.

Hva vil dere oppnå med sosiale medier? 

Vi vil fortsette å utvikle oss og bli enda bedre i det vi gjør. Vi har veldig lyst til å bli enda flinkere på YouTube, så om noen har noen gode ideer til videoer ROP UT!! Gjerne abonner på YouTube-kanalen vår HER.

Var det følelser når dere var på PH? 

Det var ikke følelser, men vi var betatt av hverandre.

Hvem er roligst av deg og Morten? 

Når det kommer til å ta en rolig kveld på sofaen så er jeg mye flinkere enn Morten, men jeg er jo dessverre alt for god til å stresse.Så vi må vel kanskje derfor si… Morten?

Hva er favorittfargen deres? 

Sofie: Blå
Morten: Hvit og svart.

Vet dere hvem som skal være med på Paradise Hotel i år? I så fall, hvem? 

En ting er sikkert, rykter sprer seg fort her i Nord haha. Vi vet om et par stykker som skal være med ja og jeg kan vel ikke akkurat si at jeg er sjokkert.

Hadde du sagt ja om Morten fridde? 

Jeg føler meg ikke klar for å være forlovet helt enda, men jeg hadde nok sagt ja.

Hvor høy er du og Morten? 

Sofie: 172cm
Morten: 178cm

Hvilke felles verdier har dere? 

Vi tar vare på menneskene rundt oss, vi er positive og arbeidsomme.

Hvordan tror dere livene deres hadde vært om dere ikke var med på PH? 

Sofie: Jeg skulle jo reise til Los Angeles om jeg ikke kom med på Paradise Hotel, så jeg hadde kanskje enda vært der?
Morten: Jeg hadde nok mest sannsynlig studert politi.

Når har dere bursdag?

Sofie: 30.mars
Morten: 13.april

Kjente dere hverandre før Paradise Hotel? 

Nei, det gjorde vi ikke.

Ble du ikke lei deg da du så hvordan Morten og Isabelle flørtet inne på PH? 

Om du tenker på den ene kvelden som ble vist på TV, så både ja og nei. Jeg hadde ikke blitt lei meg om jeg hadde sett det inne på hotellet, men det var selvfølgelig litt kjipt å se på noen måneder senere da vi var kjærester.

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Snart 2 år <3

Kunne dere vært med på ex on the beach? 

NEVER!!! hahaha

Hvor mange barn vil dere ha? 

Ikke flere enn 2.

Når fant dere ut at dere hadde ordentlige følelser for hverandre?

En eller annen gang etter at vi kom hjem, haha.

10 kommentarer

10 thoughts on “SPØRSMÅL OG SVAR OM FORHOLDET VÅRT

  1. Hei,

    Jeg er en av de som er sett deg live og syntes du var mye finere i virkeligheten enn på bilder, det syntes jeg du bør ta som et kompliment. Heller finere i virkeligheten enn omvendt 🙂

    Men en ting jeg ville påpeke, vet ikke om det bare er meg eller om du har hørt det fra andre også, men jeg får litt dårlige vibber av måten du er mot Morten på i videoene dine, eller mer på Snapchat, virker som du er nedlatende, rett og slett har en nedlatende holdning og tone mot han.
    Jeg kjenner ikke deg personlig, så tenkte du kanskje bare var sånn, men på Paradise virket du ikke sånn i det hele tatt. Personlighetsmessig virker det som Paradise Sofie og hun vi ser på vlogg og snap er to forskjellige, ikke ta det ille opp men likte paradise Sofie bedre, hun var liksom mer positiv og glad.

    Mener ikke noe slemt mot deg, men det er det inntrykket jeg får av å se vloggene og snappene dine og da syntes jeg litt synd på Morten, for han virker bare god.
    Noen ganger er man ikke bevisst over egen oppførsel og da er det greit at noen sier i fra, håper du skjønner hva jeg mener.
    Ønsker deg en godt nytt år. 🙂

    1. Så hyggelig å høre, tuusen takk for det <3

      Jeg skal ikke si at jeg ikke forstår hva du mener, for det gjør jeg. Jeg tror nok om du hadde kjent meg som person og vært rundt meg og vennene mine så hadde du nok ikke tenkt over det. Vi har en veldig spesiell humor som kan oppfattes som frekk og nedlatende for andre og det er ikke en måte jeg eller vi er på utenom når vi er rundt hverandre. Morten er helt lik, men han er og har alltid vært en person som tenker veldig over hva han sier rundt mennesker som ikke kjenner han (der jeg dessverre ikke har noen filter) så han oppfattes nok litt annerledes. Vi begge har vennegjenger der vi tuller med hverandre på den måten (høres jo helt forferdelig ut når jeg faktisk skriver det ned, hahaa) så det er ikke noe vi tenker over. Det var for eksempel en periode der Morten og kompisen hans kommenterte noe ved meg gjentatte ganger som til slutt fikk meg til å gråte for at jeg følte meg så dårlig, selv om jeg innerst inne visste at det var tull. Vi har uansett lært etter den episoden at vi må si ifra om noen av oss går for langt med spøkene våre. Men som sagt, jeg forstår hvor du kommer fra.

      Godt nyttår til deg også 🙂

  2. Hei!
    Jeg skal se på en leilighet førstkommende fredag som er uten balkong, så jeg håper du har tid til å svare på dette litt kjapt.
    Jeg er oppvokst og har siden bodd i et hus med stor hage. Hvordan synes du det er å bo i en leilighet uten og ha mulighet til å ha sin egen lille uteplass? Føler du deg noen ganger “innestengt”, eller at du savner veldig og ha en egen uteplass? Jeg ser bare på denne leiligheten som en midlertidig greie før jeg kjøper noe for å komme meg ut hjemmefra, men er så redd jeg skal føle meg kvelt uten uteplass.

    1. Er det en ting jeg ska ha på min nye leilighet så er det enten balkong eller hage, for det suuuger å ikke ha det om jeg skal være helt ærlig med deg. Det er ikke sånn at jeg har følt at det ikke var levbart om jeg kan bruke det ordet haha, men det er absolutt noe jeg har savnet (spesielt på sommeren). Det er derfor viktig for meg å ha det på min neste leilighet, men så er jo alt også bare en vanesak 🙂 Lykke til med boligtitting <3

  3. Hei, Sofie! Sikkert ikke så hyggelig å bli minnet på, men jeg lurer på hvor lenge dere hadde pause da dere hadde det? Jeg er nå i samme situasjon, pause fra han jeg elsker, av ulike grunner. Jeg husker at det ordnet seg for dere, og jeg håper virkelig på det samme med oss, så håpte du kunne gi noen tips også, tusen takk 🙂 klem Rachel

    1. Skal jeg være ærlig så husker jeg ikke nøyaktig hvor lenge vi hadde pause, men kanskje 2 uker? Det er så vanskelig å gi tips i slike situasjoner, for alle forhold er jo forskjellige. Om jeg likevel skal gi deg et tips så er det å bruke den tiden du har nå til å kjenne på hva du virkelig føler. Morten og jeg hadde null kontakt, noe som gjorde at vi begge fikk kjenne på hvordan livet uten hverandre faktisk var. Det var mange ganger jeg ville kontakte han, men jeg droppet det da jeg visste hvor viktig det var for meg å faktisk kjenne på det jeg følte. Jeg håper at det fikser seg for deg uansett hva som skjer. Masse klemmer <3 <3

  4. Føler du er veldig bestemt på å flytte til Trondheim, at det ikke har noe å si hva Morten vil. Har du tenkt på om andre byer kunne vært interessant? Kristiansand, Bergen, Stavanger, Ålesund osv? Har det noe å si for deg hva Morten vil? Ikke ment negativt, bare lurer oppriktig da jeg oppfatter det slik ut i fra hva du skriver i bloggen 🙂

    1. Om det hadde vært sånn så hadde vi bodd i Trondheim for lenge siden, hehe! Jeg har blitt igjen i Oslo på grunn av at han ikke ønsker å flytte til Trondheim, så det er vel egentlig veldig motsatt der :p Selvfølgelig håper jeg at han en dag vil gi det en sjanse å faktisk prøve før han sier at han ikke liker seg, men det får tiden vise 😀

      For oss er det unødvendig å flytte til en annen by bare for å flytte. Grunnen til at jeg vil til Trondheim er for at jeg har alle vennene mine er her og Morten ønsker å være i Oslo på grunn av vennene sine.

  5. Hei, jeg lurte på om du vet når Paradise Hotel deltakerne blir avslørt? Og i så fall hvor kan jeg finne det?

    PS: Elsker deg og er kjempestor fan av deg😍 Stå på og fortsett med det du gjør❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *