ØNSK OSS LYKKE TIL

Categories Blogg

Jeg lovte meg selv at jeg skulle klare å oppretteholde bloggingen gjennom helgen, så alle innleggene som kommer i dag er forhåndsskrevet. Klokka er nå 00.25 og jeg prøver å jobbe samtidig som at jeg følger med på en kattefødsel haha. Julie og de venter kattunger, og dagen er endelig her. Det morsomme er at Julie og jeg veddet når kattungene skulle komme, og jeg gjettet fredag og hun onsdag. Premien var at jeg skulle få døpe en kattunge, så jeg nå må jeg virkelig gå i tenkeboksen for å finne et skikkelig kult navn. Hva tenker dere om Alfred? 

Jeg burde egentlig ha lagt meg for lenge siden, for vi har en lang dag foran oss. Det er jo nesten litt flaut å si det, men vi skal feste hele dagen. Vi skal først på et arrangement på Tjøme, også skal vi på MTV fest i Tønsberg senere på dagen. Jeg skjønner ikke hvordan bestemor Sofie skal overleve dette, men jeg må bare prøve mitt aller beste. Vi er en skikkelig fin gjeng som skal henge sammen i dag, så jeg er helt sikker på at det kommer til å bli veldig moro. Så er det heldigvis bare to dager til vi skal hjem til Trondheim der noen avslappende dager venter oss. 

Vi snakkes senere <3 wish me luck 

2 kommentarer

2 thoughts on “ØNSK OSS LYKKE TIL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *