OSLO OG OVERNATTING

Categories Blogg

Elise og jeg har akkurat landet i Oslo og er nå klare for en liten uke i tigerstaden. Jeg kan allerede kjenne at det er godt å være tilbake, og jeg tror at det var nødvendig med litt miljøforandring. Dere vet jo hvor rastløs jeg blir av å være på samme sted alt for lenge, og jeg kan vel ikke annet enn å håpe at det en dag vil forsvinne. Jeg tror nok jeg bare trenger å oppleve verden litt og få gjort alle de tingene jeg ønsker, så vil jeg mest sannsynlig føle meg mer klar for å slå meg til ro. For alt jeg vet så kommer det aldri til å skje, men da får jeg bare godta at jeg er en rastløs sjel.

Elise og jeg har ikke hotell før i morgen, så jeg skal sove hos Martine i natt. Jeg har aldri overnattet hos henne før, så det begynner virkelig å bli på tide. Jeg gleder meg også så mye til å møte lille Milo. Som jeg sa for et par dager siden så føler jeg at alle rundt meg har fått seg hund, men jeg klager absolutt ikke. Det finnes jo faktisk ikke noe bedre enn å være rundt dyr, og skal jeg noen gang bytte jobb så er jeg ikke i tvil om hva jeg ønsker å jobbe med. Jeg har alltid ønsket å jobbe på et Shelter i utlandet, så målet mitt er å gjøre det en gang i løpet av livet.

Nå skal vi komme oss på flytoget. Vi snakkes i morgen <3

3 kommentarer

3 thoughts on “OSLO OG OVERNATTING

  1. Kos deg! Men vet du hvorfor Martine aldri blogger lengre, Kan du spør henne om det og be henne om å forklare til hennes trofaste følgere?

  2. Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men bor ikke Morten i Oslo? Hvorfor sover du ikke hos han?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *