PÅ DENNE TIDEN I FJOR

Categories Blogg

Morten og jeg reiste til Bodø, noe som selvfølgelig var veldig koselig. Det er ingenting jeg liker så godt som en Nord-Norsk sommer, så lenge været er fint da hehe. Det er bare så spesielt med midnatt sol og den fantastiske naturen.

Morten og jeg reiste på hytta til Martine sammen med henne og Aleks. Dette var bare noen dager etter at hun kom hjem, og jeg hadde savnet henne SÅ mye. 

Etter hytteturen dro vi en tur til Tønsberg for å være med på MTV festen. Det er ingenting som er så morsomt som Tønsberg om sommeren. Er det noen som skal dit neste uke?

Morten og jeg var en tur i Tromsø, der vi koste oss skikkelig på bondelandet. Som dere vet så har jeg vokst opp på gård, så det er hyggelig å besøke mitt “gamle” liv <3 Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor jeg mislikte Tromsø så mye som barn, for det er jo virkelig så vakkert. Jeg kunne nok aldri flyttet dit igjen, men jeg elsker å være på besøk <3 

Bare se på dette <3 heldige meg som har et så fint sted å reise til. 

Jeg var på Stavernfestivalen sammen med gode venner, noe jeg også skal om tre dager. Jeg gleder meg så mye til å være sammen med vennene mine igjen, spesielt Andrea. Jeg ser forresten at jeg har fått noen spørsmål om jeg ikke reagerer på at Morten (kjæresten til Andrea) disser meg på Instagram. Svaret mitt er helt klart nei, det var bare morsomt. Det er viktig å ha litt selvironi, ellers kommer du dessverre ikke langt i livet haha. 

Vi feiret bursdagen til Therese, det var en veldig hyggelig kveld <3

Jeg var i Los Angeles for andre gang på 2 måneder haha. LA <3 <3 <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *