SLIK HAR JEG INNREDET HJEMMET

Categories Blogg

Reklame | Desenio

Rabattkode: SOFIECAROLINE gir deg 25% rabatt ❤️

Poster. HER / HER

Det er sikkert mange av dere som har lagt merke til kjærligheten jeg har for bilder på veggen? Kanskje spesielt da jeg bodde i Oslo, for da hadde jeg virkelig ALT for mange haha. Jeg har litt problemer med å beherske meg av og til, for det er jo så utrolig mye fint å velge mellom. Jeg får ofte spørsmål om hvor jeg kjøper bildene mine, og jeg vil vel tørre å påstå at 98% er fra Desenio. 

For dere som ikke har hørt om Desenio før så er det nettside som selger både posters og rammer. De har et helt sinnsykt utvalg, så de har noe som passer for enhver smak. Det som også er så greit er at Desenio har en “eksempel-byggevegg” på nettsiden deres der dere har mulighet til å sette sammen bilder, rammer og postere for å se hvordan de passer sammen. Jeg brukte den selv da jeg skulle planlegge hvordan spisestuen min skulle se ut. Du finner den HER

Poster. HER
Poster. HER

Jeg er superfornøyd med resultatet, for det gjorde virkelig noe med både stue og soverom å få hengt opp noen posters. Jeg er også så heldig å få dele ut en rabattkode til mine følgere som gir dere 25% rabatt på hele nettsiden, utenom rammer, handpicked/collaboration-posters og personlige posters. Bruk rabattkode: SOFIECAROLINE, som er gyldig fra 2-4 juli. 

4 kommentarer

4 thoughts on “SLIK HAR JEG INNREDET HJEMMET

  1. Har tenkt å bestille herfra en stund, supert med rabatt kode 😍 men jeg klarer ikke finne denne eksempel veggen du nevnte, som er grunnen til at jeg ikke har turt å bestille. Vil du forklare hva jeg skal trykke på for å finne den? Thankss

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *