RABATTKODE PÅ NELLY

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Hvordan har mandagen deres vært så langt? Jeg tror de aller fleste forstår at min har vært sånn halvveis, haha. Jeg hadde jo ikke forventet noe annet etter denne helgen, men FY så morsomt jeg har hatt det. Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor jeg gruet meg, og jeg håper at jeg kan ta med meg denne opplevelsen til neste gang jeg gruer meg til noe.

Jeg har uansett en skikkelig gladnyhet til dere, FOR JEG HAR EN PERSONLIG RABATTKODE TIL MINE FØLGERE PÅ NELLY 😍 Den gjelder på absolutt alt fra NLY, så nå har du virkelig muligheten til å kjøpe deg noe fint. Jeg har selv klikket med meg litt hjem som jeg viser dere under her. Jeg synes Nelly har fått inn så mye fint den siste tiden, så det var vanskelig å begrense seg.

Bruk rabattkode: nilsen25 (den er gyldig i 48 timer) 

Kjole. HER 

Genser. HER

Kjole. HER

Bukse. HER

Genser. HER

Bukse. HER

Genser. HER

Genser. HER

Sko. HER

Belte 1. HER / Belte 2. HER / Belte 3. HER

Solbriller. HER

Veske. HER / Heels. HER

8 kommentarer

8 thoughts on “RABATTKODE PÅ NELLY

  1. Den der hvite oversized genseren (det bildet under den rosa kjolen) hvilken størrelse brukte du der? Tenker å kjøpe samme nemlig, men er usikker på størrelsen! Er 1.60 og lik deg i kroppen, så tror din størrelse hadde blitt perfekt for meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *