TØNSBERG OG OSLOVLOG

Categories Blogg

Husk å abonner på YouTube-kanalen min HER

3 kommentarer

3 thoughts on “TØNSBERG OG OSLOVLOG

  1. Hei!

    Er det slik at du kjøper følgere? I følge socialblade.com har du den siste mnd økt 16000 følgere på instagram, noe som er stor prosentandel ifht din følgeskala.

    1. Trodde først du skrev 1600, men 16.000 stemmer nok ikke. Jeg har stått på stedet hvil i en evighet, og vippet mellom 88-90.000 følgere ganske lenge. Det tok seg opp litt etter bruddet til Morten og meg da alle var nysgjerrig og etter at jeg flyttet til Oslo og har blitt tagget mye av andre som har mer følgere enn meg og profilen min har vært privat 🙂 men 16.000 følgere i måneden stemmer ikke, da hadde jeg hatt langt over 100.000 for lenge siden 😂😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *