SEKS TING SOM GJØR MEG LYKKELIG

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

♥ Celine selvfølgelig! Jeg tror ikke det er noen som kan få meg til å le så mye i løpet av en dag som det Celine gjør. Hun er bare så rar og morsom på en og samme tid, haha. 

♥ Selv om det følger med mye negativitet rundt denne jobben, så er det likevel SÅ mange av dere som gjør meg lykkelig. Det er så utrolig fint å lese alt det fine dere skriver til meg. Det er faktisk ingen i denne verden som kan få meg til å føle meg så bra som det dere gjør, så det sier vel kanskje sitt? Tusen takk ♥

♥ Morten, mamma og vennene mine. Jeg har jo virkelig vunnet i jackpot med de menneskene jeg har rundt meg, har jeg ikke? Jeg er virkelig verdens heldigste <3

♥ Reising! Dette kom vel ikke akkurat som et sjokk eller hva? Det er bare så utrolig givende å få oppleve nye steder og kulturer. Jeg tror faktisk ikke det er en eneste ting som gjør meg så lykkelig som det å reise, noe som kanskje forklarer hvorfor jeg legger så mye penger i det. Mange vil nok mene at det er å kaste penger ut av vinduet, men for meg så er det faktisk å investere i noe som gjør meg så glad.

♥ Musikk. Jeg trenger vel kanskje ikke å forklare denne? Hva skulle man egentlig gjort uten det? Herregud så avhengig jeg er. 

♥ SALG!!! Selv om jeg er glad i å bruke penger, så er jeg også veldig glad i å kunne spare penger der jeg kan. Apropos salg, så er det fortsatt 20% på HELE Nelly. Du kan trykke HER for å komme direkte til Nelly

Highlighter. HER / Setting Spray. HER / Primer. HER
Jakke. HER / Veske. HER / Veske. HER

Kjole. HER / HER / HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *