VI ER FREMME I VEGAS

Categories Blogg

Skal jeg være helt ærlig med dere så var jeg veldig spent på å ta buss til Vegas ettersom at jeg ikke er så glad i buss, og for at det tar hele 5 timer å komme seg dit. Jeg vet nok ikke om jeg kommer til å busse dit hver gang, men det var et helt OK alternativ. Det var også veldig billig, så det er virkelig noe å anbefale om du ikke orker å bruke så mye penger. Vi hadde egentlig lyst til å kjøre bil, men Nina lot oss ikke kjøre da hun sa at det var farlig på fredager med tanke på alle som “drink and drive” på veien til Vegas. Det er tydeligvis en kjent greie ettersom at folk vil være fulle når de kommer frem. Ganske sykt å tenke på spør du meg. 

Vi er i alle fall trygt fremme, og har endelig fått sjekket inn på hotellet som jeg har gledet meg så mye til å se. Det så utrolig fint ut på bildene, noe det også var i virkeligheten. Selv om jeg digger å leie gjennom Airbnb, så kjenner jeg at det skal bli godt med hotellfrokost, roomservice og at noen kommer å rydder rommet ditt hver eneste dag haha! Nå skal vi komme oss ut for å se hva Vegas har å by på, herreguuud som jeg gleder meg. Jeg har hatt lyst å reise hit så lenge jeg kan huske, og nå er jeg endelig her. Vi snakkes senere dere <3

1 kommentar

1 thought on “VI ER FREMME I VEGAS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *