SLIK SKAL VI INNREDE DEN NYE LEILIGHETEN

Categories Blogg

Reklame | RoyalDesign

Tenk at det bare er 2 uker til Morten og jeg flytter til Trondheim når jeg kommer hjem fra LA, det er S Y K T.  Som jeg allerede har fortalt dere så skal den nye leiligheten vår innredes helt perfekt, og ikke halvveis sånn som den vi bor i nå. Jeg er jo dessverre en sånn person som shopper på impuls, noe jeg gjorde da Morten og jeg var på IKEA. Jeg tenkte ikke på hva som passet sammen og ikke, jeg ville bare ha alt jeg synes var fint haha. Denne gangen skal det uansett bli helt annerledes, og alt skal være nøye gjennomtenkt. 

Jeg har allerede bestilt litt interiør fra Royal Design som vi skal ha i leiligheten vår som jeg tenkte å vise dere nå. Jeg ville også tipse dere om at Royal Design har hele 20% rabatt på HELE nettsiden deres utenom VIPP, Mateus og Secto. Du kan trykke HER for å komme direkte til Royal Design sin nettside ♥ 

DETTE HAR JEG BESTILT TIL LEILIGHETEN ♥  

Lampe. HER / Lampe. HER / Vase. HER

 

MY WISHLIST ♥ Bord. HER / Kommode. HER / Skap. HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *