VERDENS BESTE OVERRASKELSE

Categories Blogg

Vår første dag i Los Angeles er over og vi har hatt det så fint. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor lykkelig jeg er for å være tilbake, og hvor mye jeg ser frem til alt vi skal oppleve her. Det er bare to dager til Martine kommer, noe jeg gleder meg veldig til. Vi reiser jo også til Vegas på fredag som vil bli helt sykt. Jeg har snakket om å reise dit i mange år, så det var virkelig på tide at jeg fikk fingeren ut av rævva. 

I skrivende stund er klokka 18.00 her i LA, mens hos dere er det natt. Jeg prøver å få skrevet litt innlegg før vi skal på ut å spise, for å så dra på Poppy’s. Jeg må skrive innleggene mine på forhånd, slik at de kommer ut til riktig tid. Skal jeg vente til i morgen når vi våkner så er vel klokken rundt 20.00 hos dere, noe som er alt for sent. Som jeg skrev i går så er tidsforskjellen det eneste som er negativt med å reise hit, men det ordner seg alltid. Jeg må bare være flink til å planlegge alt jeg gjør. 

Ser dere forresten hvem som kom å overrasket oss?? Nina skulle egentlig ikke komme til LA før i morgen, men der ble vi altså skikkelig lurt. Jeg forsto virkelig ingenting da Nina plutselig sto inne i leiligheten vår, men herregud så glad jeg ble. Jeg har jo ikke sett henne på 6 måneder nå, så det var selvfølgelig utrolig hyggelig å endelig være sammen igjen ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “VERDENS BESTE OVERRASKELSE

    1. Har aldri skrytt av at jeg er vegetarianer, for det er jeg ikke. Jeg sier at jeg nesten ikke spiser kjøtt, så det er en stor forskjell der. Hva hadde egentlig det med saken å gjøre om jeg kan spørre? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *