SNAP-RULETT MED ANDREA

Categories Blogg

Som jeg nevnte forrige uke så var Andrea og jeg på innspilling til et program jeg egentlig ikke ønsket å være med på. Mange av dere har kanskje sett det på bloggen til Andrea allerede, så beklager om det blitt litt gjentakelser her, men vi spilte inn “snap-rulett” med Viafree. 

Jeg hadde forventet at det skulle være ille, men jeg hadde helt ærlig ikke sett for meg hvor ille det faktisk var. Det er jo egentlig ikke kleint å sende tulle snaps til vennene dine, men hadde jeg visst at vi skulle gå for både ekser og mennesker jeg ikke kjente så tror jeg helt ærlig ikke at jeg hadde takket ja til å være med haha. 

For dere som ikke har sett episoden enda, så kan dere se den her. Enjoy ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “SNAP-RULETT MED ANDREA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *