SPØRSMÅL OG SVAR OM LA

Categories Blogg

Hvordan får man tak i promotører?
Det er veldig vanlig å bli kontaktet på Instagram av promotører som ønsker å ta deg med ut. Hvordan de finner deg vet jeg ikke, men de er helt sykt flinke til å finne folk. Jeg bruker en som heter RayRay, han er jeg utrolig fornøyd med.

Hvor mye penger bruker du på en tur til LA?
Det spørs jo veldig på hvor lenge du skal være og hva du har tenkt til å gjøre, men jeg ville nok hatt minst 20.000 kroner. Det er i alle fall budsjettet jeg har satt meg for denne reisen. 

Hvor vil du anbefale å bo?
Jeg er veldig glad i West Hollywood og Beverly Hills. Jeg har jo bodd mye i DownTown, men personlig så synes jeg det er litt for langt unna alt. 

Er det vanskelig å reise sammen med så mange jenter? Med tanke på konflikter og krangler. 
Nei, så langt ifra. Jeg kan jo ikke snakke for alle som reiser sammen, men det er generelt veldig lite drama i min vennegjeng haha. Vi liker bare å ha det mooooroo. 

Er det vanskelig å komme inn på utestedene og after party om man har kjæreste?
Nei, så absolutt ikke. Guttene her bryr seg ikke om du har kjæreste eller ikke, for de tror at de kan få deg uansett. Her er det jo vanlig å ha åpne forhold, samtidig som at mange av disse guttene dessverre ikke er trofaste mot kjærestene sine. Jeg tror nok derfor at mange forventer at du også skal være utro, det er ganske sykt haha. 

Er det dyrt å dra ut på byen?
Nei, det er helt gratis om du går ut med en promotør. 

Er denne turen morsommere enn de tidligere reisene du har hatt til LA?
Det er alltid like morsomt å komme til LA, så jeg koser meg like mye hver gang. 

Hvor burde man dra for å treffe på kjendiser?
Det er veldig mange som er mye ute å fester, så jeg vil nok si utestedene. 

Hvorfor får du ikke bo hos Nina i Vegas?
Hun har ikke plass til oss alle sammen, så Martine og jeg booket oss inn på et skikkelig fint hotell. Jeg gleder meg SÅ mye. 

Leier dere Porsche når dere er der? og hvor mye koster det?
Nei, det gjør vi ikke. Det er Nina sin bil.  

4 kommentarer

4 thoughts on “SPØRSMÅL OG SVAR OM LA

  1. Hei! Jeg lurte på om når dere har promotør om dere ha noe sånn fast beløp dere må bruke på alkohol for å få godene til promotoren om du skjønner? Som feks at dere må kjøpe drikke for 100 dollar. Eller går det ann å si reise ut med promotør og ikke bruke noe penger eller ha et lite beløp.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *