SRI LANKA DAY THREE

Categories Blogg

Reklame | Lapoint

Altså, hvor nydelig er det ikke her? Jeg er så forelsket i dette stedet, og det er virkelig så fint som det ser ut som på bilder. Selvfølgelig ligger det litt redigering bak (hehe), men Sri Lanka er vakkert. Jeg vet jeg har sagt det mange ganger nå, men jeg er så takknemlig for å være her. Jeg får oppleve så mye fint hver dag, og jeg føler nesten at jeg blir et bedre menneske av å være her. Menneskene er så hyggelig, og de virker så.. lykkelig? Selv om de ikke har i nærheten alle de tingene vi har i Norge, men så er det jo dessverre sånn at mye vil ha mer. Jeg tror jeg noen ganger glemmer hvor bra jeg har det, og kan til tider være litt utakknemlig. Da er det godt å komme hit å få en påminnelse om hvor bra jeg har det, og alle de tingene jeg har i livet mitt som andre drømmer om.

Maten her er forresten amazing, og de har så mange insta-vennlige spisesteder. Det er lenge siden jeg har spist så god mat på så fine steder. De har også kommet veldig langt når det kommer til vegetarmat, noe som gjør meg veldig glad å se. Elise som vanligvis spiser kjøtt har vært vegetarianer siden vi kom hit på grunn av alle de digge alternativene. Sri Lanka anbefales virkelig på det sterkeste <3

5 kommentarer

5 thoughts on “SRI LANKA DAY THREE

  1. Veldig smart å dra til Stri Lanka av alle plasser når corona viruset florerer rundt i verden, bare å være på flyplasser er smittefarlig i seg selv😷

  2. Hvis man skulle holde seg hjemme og isolert seg hver gang et eller annet nytt virus eller sykdom dukket opp, fikk man ikke gjort annet. Synes det luktet litt “misunnelig” heller her 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *