TAKKNEMLIG

Categories Blogg

Jeg må bare starte dette innlegget med å takke for all respons jeg fikk på videoen i går. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si, annet enn tusen takk <3 Jeg tror ikke dere forstår hvor redd jeg var for å dele dette med dere, men jeg kjenner i dag at det var verdt det. Det er viktig å fokusere på det som er positivt, men det må også være rom for det som er vanskelig. Så takk for at dere gjorde det litt lettere å dele. I love you guys. 

Skal jeg likevel snakke om det som er positivt så vil jeg virkelig dra frem gårsdagen, for jeg hadde en så fin dag. Vennegjengen min er jo tidenes vanedyr, så vi besøker alltid de samme restaurantene. Jeg foreslo derfor at vi skulle teste en ny restaurant, så valget falt på Amber som ligger i Trondheim sentrum. Det er Asiatisk så det er perfekt for dere som liker sushi. Lokalet er kjempekoselig, og servicen var veldig bra. 

Etter middagen dro vi på kino for å se Annabelle. Jeg kan vel si det sånn at jeg ikke ville anbefalt min verste fiende å se den engang, for herregud så skummelt det var. Det skal likevel sies at jeg virkelig ikke liker skrekkfilmer, men jeg var ikke den eneste i den kinosalen som var livredd haha. Jeg endte til slutt opp med å bare være på telefonen min da jeg ikke klarte å følge med mer. Jeg rørte nesten ikke godteriet mitt heller, så det sier vel kanskje sitt??? haha

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *