VI ER FREMME

Categories Blogg

Som dere vet så bestemte Morten og jeg oss for å bestille en liten tur til London i og med at vi ikke kunne reise til Sri Lanka. Jeg har ikke vært her siden jeg besøkte broren min da jeg var 18-19 år, så det var virkelig på tide med en ny tur til fantastiske London.

Planen er egentlig bare å shoppe, nyte livet og ferie kjærligheten. Herregud så kleint det hørtes ut når jeg skrev det på den måten, men det er altså det vi skal gjøre, haha. Vi begge jobber jo hjemmefra og har en jobb man “aldri” blir ferdig med. Det er liksom alltid noe man kan gjøre, så vi blir dessverre sittende foran pcen store deler av dagen istedenfor å prioritere å være sammen. Det er derfor veldig hyggelig å reise på ferie sammen, for det har på en måte blitt vår måte å pleie kjærligheten på. Ja, jeg vet at det høres ut som at vi har vært gift i 30 år, haha. 

Jeg har allerede fått masse gode tips fra dere om hva vi burde gjøre i London, men om dere har noen flere så setter jeg veldig pris på om du vil dele med oss ♥ Takk på forhånd.

15 kommentarer

15 thoughts on “VI ER FREMME

  1. Spise på Sketch i Mayfair, helt rosa restuarant med verdens kuleste toalett. Se det på insta så skjønner du hva jeg mener 🙂 Ellers Dalloway Terrace ved Tottenham Court Road, kjempe kult også baren nede og The Coral Room inne. For utsikt, the Aviary, Coq d’Argent eller Madison i City.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *