UKEN SOM HAR VÆRT

Categories Blogg

Akkurat nå: Sitter jeg å blogger dagens innlegg etter en lang, men veldig fin dag sammen med hundene. Jeg skal dele masse bilder og oppdatere dere i morgen <3

Ukens tanke: Jeg kjenner for aller første gang at jeg har klart å virkelig ikke bry meg om hva andre tenker og mener om meg. Ser jeg noe negativt som er skrevet så er det glemt like etter, og jeg er ikke redd for å ikke bli likt, godtatt eller whatever lengre. Jeg har bare blitt så komfortabel med den jeg er og hva jeg vil, og det er verdens beste følelse å kjenne på.

Ukens opptur: Er er selvfølgelig ikke noe annet enn dagen jeg jobbet som frivillig på hundeshelteret <3 Selv om det var utrolig mange vonde og ikke minst jævlige inntrykk å ta innover seg, så er det det beste jeg har gjort på lenge. Jeg har gledet meg så lenge til i dag, for jeg har virkelig savnet å være rundt de.

Ukens craving: Smoothie bowl <3 <3 Dere har helt sikkert sett at Elise og jeg har spist det nesten hver eneste dag? Det er seriøst det eneste jeg vil ha til lunsj, og jeg har fått så ekstremt cravings på det. Det er bare så godt og forfriskende.

Ukens avgjørelse: At jeg skal begynne å lytte mer til magefølelsen min, og at jeg skal bli flinkere til å gjøre de tingene jeg vil. Jeg skal slutte å være så forbanna redd for absolutt alt, for jeg nekter å sitte å angre på alt jeg ikke gjorde når jeg blir gammel. Det er nå jeg er ung, og det ville vært dumt av meg å ikke utnytte disse årene.

Ukens innkjøp: Jeg har ikke kjøpt noe annet enn mat, aloe vera og solkrem. Skikkelig spennende, ikke sant?

Ukens irritasjon: Søppel! Det er så ekstremt mye søppel over alt her, og det er så vondt å se 😭 Det er så mange land som trenger å bli mye flinkere når det kommer til søppel og kildesortering, og jeg håper virkelig at det ikke er så alt for lenge til vi vil få se en endring. Jeg har i alle fall skikkelig troen på dagens generasjon, og føler at de kan komme med veldig mye bra og er mye mer bevisst enn hva jeg selv var på den alderen.

Mål for uken som kommer: Fortsette de gode rutinene jeg har hatt her i Sri Lanka, og jobbe masse når jeg kommer hjem. Jeg må ærlig innrømme at “ferie” og jobb kan være litt utfordrende noen ganger, så jeg gleder meg faktisk litt til å komme hjem å få alt under “kontroll” igjen.

6 kommentarer

6 thoughts on “UKEN SOM HAR VÆRT

  1. Bryr du deg heller ikke om andre bloggere eller influensere som har snakket dritt om deg? Siden du er venn med noen nå?

  2. Jeg pleier ALDRI å kommentere, men dette dere gjør for shelteret er bare helt helt FANTASTISK❤️ Er selv hundemamma til 2, og det gjør vondt i hjertet mitt å se hva disse hundene har gått igjennom😭 legg gjerne it reaksjonen til shelteret når de mottar pengene fra dere😃 Dere er fantastiske Sofie🤗

    1. Tusen takk for det <3 <3 <3 <3 så hyggelig å høre! Problemet er at jeg fikk vite fra spleis at det tar 1-3 virkedager å få pengene på konto, så jeg må sende de over paypal 🙁 Får derfor ikke noe reaksjonsvideo. MEN vi fortalte han ene at vi hadde klart å få inn 43.000, og han ble sååå glad! Dette har vi filmet og kommer til å dele når spleisen er over <3

  3. Jeg blir så glad av å høre at du har kommet til det punktet at du ikke bryr deg om hva andre mener og syns om deg! Det er jo da du virkelig kan LEVE! Så viktig, fine deg! Visse folk kommer alltid til å prate skit uansett hva man gjør! Men det er jo de som er tåpelige, ikke du! Husk det! Heia deg!!! Du er fantastisk, Sofie! God klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *