UKENS HANDEL

Categories Blogg

Det er nesten litt rart å legge ut ukens handel i en helt ny leilighet, men det føles veldig rett. Det er så utrolig godt å være tilbake i Trondheim, dere aaaner ikke. Jeg får bare håpe på at vi ikke angrer, hehe neida joda. Vi var uansett innom butikken i dag for å kjøpe inn alt vi trengte, noe som var ganske mye ettersom at vi ikke hadde noe som helst. I og med at flyttebilen ikke kom før dagen etter så var det mye matvarer vi ikke kunne ta med oss, og dermed måtte gi bort. 

Jeg er veldig stolt over meg selv som ikke har kjøpt noe sjokolade, men jeg regner med at det blir en tur på butikken i morgen. Er det en ting jeg virkelig fortjener nå så er det MASSE smågodt haha. Jeg skal prøve å få gjort mest mulig i dag, slik at jeg kan bruke kvelden i morgen på å få jobbet, sett på TV og egentlig bare kost meg. Jeg hadde virkelig glemt hvor stress det er å flytte, men det kommer til å bli så verdt det. Vi snakkes senere dere <3

10 kommentarer

10 thoughts on “UKENS HANDEL

  1. Lurer stadig på hvorfor jeg er så forbaska nygjerrig på hva andre mennesker handler av mat…og gratulerer med nytt hjem.
    😁

  2. Hvordan gjør dere det med utgifter og sånt nå som dere har kjøpt sammen? Har dere et felleskort til mat og husholdning? Morten nevnte i en spørsmålsrunde for en stund siden at han tjener mellom 10k – 100k i måneden. Om han feks tjener lite en måned, er det sånn at du må forsørge dere begge da eller?

    1. Jeg har ikke måtte forsørge Morten hittil, så det regner jeg med at det ordner seg. Vi har en felles konto der lånet blir trekt, der vi også setter av penger til diverse utgifter!

    2. hvis man tjener 100 k en måned klarer man nok sette av til måneder man tjener 10k. 100k er 3 ganger så mye som de fleste tjener på en måned

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *