UKENS OPPTURER OG NEDTURER

Categories Blogg

😊 Jeg har for første gang på veldig lenge logget litt av sosiale medier. Dere har nok kanskje ikke merket så mye til det ettersom at jeg fikset alt på forhånd, men for et par dager siden så var det over tre dager siden jeg hadde åpnet macen min. Jeg trengte en liten pause fra alt, så jeg tok meg litt tid til å kun fokusere på de tingene som gir meg energi.

☹️ Det har vært så mye tull med de nye algoritmene til Snapchat og Instagram at jeg kjenner det klikker for meg snart. For en stund tilbake så droppet jeg flere tusen seere på Instagram Story, og nå har det samme skjedd med Snapchat. Det kommer jo selvfølgelig tilbake til normalen etterhvert, men det er utrolig frustrerende når plattformene man bruker og er avhengig av ikke fungerer som de skal. Jeg droppet over 47.000 seere over NATTEN på Snapchat 😂 Det er jo helt sykt.

😊 Jeg har fått helt dilla på å gå lange turer, så jeg setter alltid av 1-2 timer av dagen til å gjøre akkurat det. Jeg synes det er så ekstremt fint ute nå, og naturen i Tromsø er jo virkelig noe for seg selv. Det er bare så godt å komme ut å trekke litt frisk luft, få bevegd kroppen og bare høre på musikk. Jeg kommer også på mesteparten av idene til blogginnlegg når jeg er ute å går tur.

☹️ Jeg tror jeg har begynt å få HULL i den ene tanna mi????? Jeg er jo så redd for tannlegen, og blir uvel av bare tanken på å skulle bestille meg time.. Jeg har skikkelig tannlegeskrekk, så det her er faktisk noe av det verste som kunne skje akkurat nå. Jeg må bare prøve å finne en tannlege som er flink og ikke minst forstår seg på de som er redde.

😊 JEG FIKK EN TELEFON FRA H&M HOME OM AT DE HADDE HOLDT AV ET CHRISTMAS EVE LYS TIL MEG 😭😭😭 Jeg har seriøst vært innom hver dag for å få tak i et, og de hadde vært så snille at de hadde holdt av når de fikk påfyll. Alle lysene hadde blitt solgt ut på en dag, hvor sykt er ikke det?

☹️ Her om dagen var det en person som kommenterte på en av de tingene jeg har vært usikker på så lenge jeg kan huske. Jeg synes bare det er så utrolig kjipt når noen må trekke andre ned, for hvilken grunn egentlig? Jeg er bare så lei av mennesker som holder på sånn, og jeg er veldig ferdig med å “bare” overse slike kommentarer, og la det gå.

Hvordan har din uke vært? <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *