UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Når flytter dere inn i den nye leiligheten? 

Vi flytter inn 1.6, så det er litt over tre måneder til!!! Det er så sykt å tenke på at vi eier vår egen leilighet om bare tre måneder. 

Hva liker du best med Morten? 

Det er mange ting jeg liker godt med Morten, men jeg vil absolutt trekke frem at han er veldig utadvendt. Han er en person som er veldig lett å like, så dere kan tro at han går godt overens med de menneskene som betyr mest for meg. Jeg vet ikke med dere, men personlig kunne jeg aldri vært sammen med en som ikke gikk overens med venner/familie da det er viktig for meg. 

Hvor langt kom du på PH?

Jeg kom til finalen, men var ute i to uker. 

Ditt personlige tips til andre bloggere? 

Jeg tror nok det aller beste tipset jeg kan gi er å legge mye tid i det slik at bloggen blir bra. Det er utrolig tøff konkurranse nå, så det er viktig å gjøre jobben ordentlig for å komme opp og frem. Så føler jeg også at det er viktig å huske at alt tar tid, sånn at man ikke gir opp med en gang. Jeg har tross alt blogget siden 2011, haha!

Har du og Morten det bra sammen? 

Vi har det veldig veldig bra sammen ♥ Ellers hadde det nok ikke vært vits å kjøpe haha!

Om du skulle beskrive Tromsø med et ord, hva ville det vært? 

Jeg klarer ikke å beskrive det med et ord, for om jeg skal beskrive Tromsø så vil jeg si vakker natur og et helt fantastisk nordlys. 

Hva bruker du av bind og tampong? 

Jeg bruker tampong. 

Var Paradise noe du hadde lyst til å være med på lenge? 

Nei, det var det ikke. Søknaden var veldig spontant for å si det sånn. 

Hvordan har du det? Sånn på ekte? 

Ting begynner endelig å bli skikkelig bra igjen, og det er selvfølgelig drit digg. Er det noe jeg har lært meg de siste årene så er det at en dårlig periode ikke varer for alltid, så man må ALDRI gi opp håpet. Det vil bli bra igjen ♥

Er du fra Tromsø? 

Ja, det er jeg. Mamma er fra Tromsø og pappa er fra Tønsberg, så jeg er en god blanding.

Hva anbefaler du å gjøre før man starter med blogg/YouTube?

Sette seg mål og lage en plan for hva man vil. Hvilket innhold skal du skape? Hvordan type følgere ønsker du? Hvor mange følgere ser du for deg? Skal det være en hobby eller et levebrød? 

Hvorfor bestemte du og Morten deg for å kjøpe ny leilighet? 

Vi fant ut at det var veldig unødvendig å kaste ut 20.000 kroner i måneden for å leie, så vi ønsker rett og slett å betale til oss selv istedenfor noen andre. 

Jeg elsker stilen din. Får du inspirasjon noen steder? 

Åååh takk <3 Jeg henter mye inspirasjon fra Cheriemadeleie og Lexiwood på Instagram. Takk meg senere, haha!

Hva var det som gjorde at du turte å satse på blogg på heltid? 

Jeg var bestemt for at jeg skulle klare det uansett hva det kostet, så jeg brukte opp sparekontoen min før jeg endelig begynte å tjene penger på det. Jeg satset virkelig alt. 

Var det fra mentalsykehuset fake eller ekte? 

Alt som ble filmet var ting vi “opplevde”. Jeg tror man rett og slett bare må tolke det på sin egen måte, og bestemme seg for hva man tror på og ikke. 

Hvor lang tid bruker du på å skriver et innlegg? 

Det varierer veldig, spørs hvor konsentrert jeg er. Noen ganger bruker jeg 30 minutter, mens andre ganger kan jeg bruke 2 timer. 

Hvor bestiller du klær fra? 

Nelly og Pretty Little Thing. 

Hva er det beste du har opplevd i livet ditt?

Det må nok være alle de fantastiske menneskene jeg har vært så heldig å få møte, og selvfølgelig Paradise Hotel. 

Hvor gammel er Celine?

Hun blir 8 år i juli. 

 Fikk du følelser for Morten på Paradise? 

Jeg var veldig betatt av Morten på Paradise, men jeg hadde ikke følelser for han på det tidspunktet. 

Hvem er Olivia som var med på en YouTube-video? 

Olivia og Alicia er barna til min beste venninne 🙂

Har du og Morten noen gang vurdert å gå fra hverandre? 

Vi hadde jo en dårlig periode der jeg tror at vi begge var veldig innstilt på at det kom til å bli slutt, men det ordnet seg heldigvis <3

Vil du helst være med på farmen eller bloggerne? 

Helt klart bloggerne, men farmen hadde vært kult det også. 

Når har du bursdag? 

30. Mars. 

15 kommentarer

15 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Kan du fortelle litt om hva du og Morten gjorde for å “finne tilbake” til hverandre igjen etter den dårlige perioden?

  2. Hvordan er størrelsene på Pretty Little Thing? Er de normal i størrelsen, mindre eller større?😊

  3. Halo du må jo sånn ser begynne og bruke mensenkopp!! Det er så bra omg<3<3 En helt ny verden det er så bra plis prøv det ut!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *