UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hvordan ble du kjent med Elise?
Vi har visst hvem hverandre har vært veldig lenge, også begynte vi bare tilfeldigvis å snakke sammen på Stavern i fjor. Vi klikket med en gang, og har bare vært venner siden. Jeg er veldig glad for å ha møtt en så fantastisk jente <3

Ser vi deg mer på TV fremover?
Jeg begynner jo på TV-skjermen på mandag, men utenom det så er det uvisst. Vi får bare krysse fingrene for at noe moro dukker opp. Jeg elsker å gjøre TV, så det er absolutt noe jeg vil gjøre mer av. 

Hvilket TV show vil du helst vær med på?
Jeg elsker jo bloggerne, men utenom det så er det skal vi danse, firestjernes middag og farmen. 

Trener du ofte?
3-6 ganger i uken. 

Planlegger du ukene dine, eller tar du ting på sparket?
Om jeg har noe som skjer så planlegger jeg, men om jeg ikke har en eneste plan så tar jeg typ alt på sparket haha. 

Hvordan har du det?
Det går bare bedre og bedre for hver dag som går. Takk som spør <3

Skal du slutte å blogge?
Nei, det har jeg ingen planer om. 

Ditt beste sommerminne så langt? 
Det er heeelt klart Stavernfestivalen, det var så utrolig moro. 

Når kommer det ny YouTube-video?
Det kommer på søndag, altså i morgen haha. 

Hvis du kunne hatt en alder for resten av livet, hvilken hadde du valgt?
Det må nok være den alderen jeg er i nå. 

Hvordan går det med Morten og deg?
Vi har det kjempebra sammen, jeg er veldig lykkelig. 

Kunne du ha fridd til Morten? 
Nei, det kunne jeg ikke. Jeg er jo ikke akkurat veldig romantisk av meg, men akkurat der så er jeg veldig gammeldags. Jeg har absolutt ikke noe i mot eller synes det er feil at en jente frir, men jeg ønsker at Morten frir til meg. 

Kunne du flyttet til Kristiansand? 
Nei, det kunne jeg nok ikke. Jeg har jo ingen tilknytting til Kristiansand utenom Andrea og Morten. 

Har du prøvd noe narkotika før?
Nei, og det er jeg veldig glad for. Jeg har vært så heldig at ingen av mine venner holder på med sånt, og hadde noen av oss gjort det så hadde det nok blitt brutale konsekvenser etterpå. Vi har null toleranse for slikt, og det er absolutt ikke rom for å begynne med noe som helst i vår vennegjeng. Jeg er glad jeg aldri har måtte kjenne på presset til å ta noe som helst, jeg har virkelig verdens beste venner <3 

Hvorfor bruker du extensions?
For jeg ønsker å ha langt hår. 

Hvor har Morten blitt av?
Jeg har valgt å ikke dele så alt for mye av forholdet vårt da det tydeligvis var en åpen dør for enkelte mennesker som virkelig prøvde å ødelegge mellom oss. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mange meldinger og rykter som oppsto, så vi fant ut at det beste var å skjerme forholdet vårt litt. 

Hvor gammel er Celine?
Hun ble 8 år gammel 4 juli. 

Hvilken artist liker du best? 
Er det et spørsmål??? ARIANA GRANDE SEFF <3 <3 haha

Pleier fans å komme på døren din?
Nei, det har vi heldigvis ikke opplevd enda. Jeg har skrevet det flere ganger før, men jeg sier det igjen. Jeg elsker at dere kommer å sier hei når dere ser meg ute, men ikke oppsøk hjemmet mitt. Jeg synes det er utrolig ubehagelig, og håper at dere kan respektere det. 

Føler du deg som en kjendis?
Nei, så absolutt ikke. Den første gangen jeg har følt meg som en kjendis var da vi lurte turister i LA med livvaktene vi gikk rundt med hahah. Dere har virkelig noe å glede dere til fremover, wuuhuu. 

Når skal dere besøke Andrea og Morten? 
Med engang livet og hverdagen roer seg. Vi flyttet nesten helt likt, og alle som har flyttet før vet hvor mye som kommer med det. Vi har også hatt en del problemer med leiligheten, i tillegg til at vi har vært utrolig opptatt denne sommeren. Heldigvis så vil nok høsten være mye mer rolig, og da kan vi endelig få tid til et besøk. 

Hvorfor er du nesten ikke med på de episodene av bloggerne som har kommet ut? 
Denne uken var Martine, Linnea og Caroline sin uke. Neste uke er det meg, Julianne og Anniken. 

Tror du Andrea ble lei seg etter de spørsmålene på bloggen din? 
Hvilke spørsmål tenker du på? Jeg kan ikke se for meg at Andrea har blitt lei seg for noe, for da hadde hun sagt ifra til meg. 

Gode råd til å kjempe seg gjennom hjemlengsel?
Skal jeg være helt ærlig med dere så har jeg ikke slitt med hjemmelengsel da jeg aldri har følt meg skikkelig “knyttet” til et sted. Jeg er en fri sjel, og er veldig selvstendig av meg. Jeg er liksom den typen som kunne reist til USA i et år uten å lengte hjem, så jeg er nok dessverre ikke den rette personen å spørre. Skulle jeg likevel gitt et råd så er det nok bare å gi det litt tid. Det sies at det tar 1 år å bo seg inn et sted, og jeg har lært at tiden løser alt. Møt venner og gjør morsomme ting, så skal du nok se at det vil være litt lettere. Ønsker deg masse lykke til <3 

Hvem heier du på på Love Island?
Molly og Tommy, de er de eneste som virkelig virker forelsket. 

Var du flink på skolen? 
Jeg var ikke flink, men jeg gjorde det helt OK. 

Har du mye kontakt med de andre fra din sesong på PH?
Jeg har mye kontakt med de dere ser jeg henger med, men utenom det så snakker jeg ikke så veldig mye med de andre. 

Hvor går din neste reise?
Morten og jeg skal reise i september, men vi har ikke bestemt oss for hvor vi ønsker å reise helt enda. 

7 kommentarer

7 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hvorfor brukte dere så lang tid under parseremoni ved å fortelle hvem dere skulle velge som partner? Ble alltid reklame på tv før vedkommende som skulle velge sa hvem det ble. Også etter reklamen ble de litt «pause»

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *