ULIKHETENE I FORHOLDET VÅRT

Categories Blogg

Morten og jeg har jo alltid snakket om hvor like vi er på alle slags mulige måter, så jeg tenkte derfor at det kunne være litt gøy med et innlegg der jeg snakker om ulikhetene våre. Vi er jo ganske lik på mye, men vi har likevel en del ting som virkelig skiller oss. 

Morten er tidenes b-menneske. 
Vi kan vel si det sånn at hadde det ikke vært for meg så hadde nok Morten sovet til 12-14 hver dag. Jeg har ikke møtt noen som er mer B-menneske enn han. Jeg liker jo selvfølgelig å sove jeg også, men jeg er en sånn person som stresser om jeg sover for lenge. Jeg føler meg helt seriøst dårlig om jeg har en dag der jeg kanskje har sover til 12.00. Jeg har derfor blitt den irriterende kjerringa som presser Morten opp av sengen hver eneste dag, hehe ups. 

Vi sliter skikkelig med å finne film. 
Jeg elsker disney, romantikk og humoristiske filmer, mens Morten derimot elsker action. Er det en ting jeg virkelig ikke liker å se på så er det filmer der mennesker blir drept eller banket opp. Jeg takler heller ikke å se på noe som absolutt ikke kan skje i virkeligheten, utenom Harry Potter, Twillight og filmer om Ailens (noe jeg faktisk tror på). Vi har derfor veldig problemer hver gang vi skal finne film, for vi er alltid uenig om hva vi skal se. 

Morten er vanskelig å snakke med dype ting om.
Morten er et helt fantastisk menneske og en veldig god og støttende kjæreste, men han er ikke en person jeg snakker om veldig vanskelige ting med. Selvfølgelig tar jeg det opp med han om jeg har det skikkelig vondt, men da er det på en måte Stine som får telefonen senere der jeg virkelig forteller henne hva som skjer. Det handler ikke om at jeg ikke kan snakke med Morten, men han er vel mer den typen som ikke vet helt hva han skal si. Jeg er jo derimot den irriterende personen som har en løsning på alt, så det er ikke meg du vil komme til om du bare trenger trøst en dag haha. 

Morten er mye flinkere med penger enn meg.
Jeg er jo dessverre en sånn person som ikke tenker over hva jeg bruker pengene mine på, men Morten er helt motsatt. Han kan ofte være ganske oppgitt over meg når vi er ute å shopper, da han mener at jeg kjøper så mye unødvendig. Han er en sånn person som kan handle tre ting når han er på butikken for å så leve av det resten av uka, mens jeg er en sånn person som handler ALT jeg har lyst på. 

Morten er den eneste som interesserer seg for foto. 
Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere det før, men det er Morten som redigerer alle videoene våre på YouTube. Han har veldig stor interesse for filming, foto og redigering så han kan dobbelt så mye som meg. Det har derfor blitt sånn at han tar seg av redigering og jobben som kameramann, mens jeg kommer på de aller fleste av ideene. Jeg synes det er skikkelig kjedelig å sette meg inn i kamerainnstillinger og redigering da jeg virkelig ikke har interesse for det. Kanskje litt dumt med tanke på at jeg lever av sosiale medier, men jeg har heldigvis veldig god hjelp haha. 

4 kommentarer

4 thoughts on “ULIKHETENE I FORHOLDET VÅRT

  1. Har du sett det Erik sæter sier om deg på YouTubevideoen din på Isabelle Eriksen sin kanal?

  2. Jeg kjenner meg seriøst så igjen i det du sier om film. Kjæresten min og jeg har så ulike tanker om hvilke filmer som er bra og hva vi liker at det alltid ender opp med at en av oss sovner. Er faltisk helt sjukt hvot vanskelig det kan være😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *