UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hvordan tjener man penger på YouTube?
Enten i form av samarbeid, eller annonser på videoene.

Har du brukt regulering tidligere?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har alltid hatt rette tenner, noe jeg er veldig takknemlig for da jeg er livredd for alt som har med tannlegen å gjøre.

Bor du og Morten fortsatt sammen i Trondheim?
Ja, det gjør vi.

Når begynte du å drikke?
Vi begynte vel å dra på fester da jeg var rundt 15 år.

Hvor lenge skal du være i Tromsø?
Jeg skal litt frem og tilbake på grunn av jobb, men alt i alt så kommer jeg til å være her i 2 uker.

Hva synes du om Tromsø?
Da jeg var barn og ungdom så hatet jeg Tromsø, men nå elsker jeg å være her. Det er en helt fantastisk by.

Hvem vant giveawayen?
Jeg skriver alltid på bildet hvem som vinner, så om dere sjekker det så finner dere svaret.

Hvor gammel er du?
Jeg er 24 år.

Når ønsker du å få barn?
Akkurat nå føler jeg aldri, men kanskje jeg har endret mening om noen år.

Er du redd for at Morten skal flytte fra deg?
Nei, det er jeg ikke. Det er selvfølgelig litt kjipt, men det er bare en liten og ny utfordring vi kanskje må gjennom.

Hvordan glemme eksen?
Det har jeg dessverre ikke et fasitsvar på, men for meg så hjalp det å ta tiden til hjelp, og være sammen med venner. Det verste jeg kunne gjøre var å sitte hjemme å tenke og gruble over hva og hvorfor.

Hvordan har du det?
Jeg har det ganske bra for tiden. Takk som spør <3

Hvor lang tid var det mellom pappaen din døde, og at du var på Utøya? og hvordan taklet du det?
Pappa døde 3 juli 2009 og Utøya var 22.juli 2011. Det var derfor litt over to år mellom hendelsene, noe som var ganske brutalt og ikke minst tøft. Skal jeg være helt ærlig med deg? Jeg taklet det ikke. Det tok meg lang tid før jeg klarte å takle det, og håndtere hverdagen på en “normal” måte uten hjelp.

Hva gjør Morten i Barcelona?
Han er hjemme i Norge igjen nå

Hva er det beste med livet?
Alle mulighetene vi har.

Skal dere få flere hunder?
Vi har planlagt å kjøpe en til etterhvert, men det er nok ikke før om et par år. Jeg må også finne ut om jeg vil ha en Pomeranian eller en ny Celine.

Når reiser du til LA?
Vi reiser i midten av oktober, så det er absolutt ikke lenge til. Jeg gleder meg SÅ mye til å oppdatere dere fra LA, og jeg lover mange morsomme videoer. Har dere noen ønsker?

Har Morten noen gang såret deg skikkelig?
Nei, det har han ikke.

Hvor mye har du på firma-kontoen?
Det er ikke noe jeg føler for å dele på bloggen, så her er svaret hemmelig.

Har det at dere kjøpte bolig sammen noe negativ effekt på forholdet?
Nei, så absolutt ikke. Jeg tror heller det er motsatt, at vi har vokst og lært veldig mye.

Tror du at du noen gang kommer til å farge håret blått igjen?
Nei, ikke med mindre jeg har lyst på det til festival.

12 kommentarer

12 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei. Jeg har lyst å reise så mye som deg. Jeg har mulighet men så har jeg en skjønn hund på 3 år klarer liksom ikke dra for lenge fra hun uten att savnet kommer etter ett par dager. Tips? Fått tilbud om en fantastisk tur fra en venn men klarer ikke si ja. Med tanke på min hund. Kan du komme med noen tips hvordan jeg skal klare dette uten deg store savnet?

    1. Hei! Det høres ut som at du har litt godt av å reise vekk fra hunden din hehe! Det går helt fint for min del, for jeg setter alltid Celine bort til mennesker som kjenner henne godt, og da vet jeg at hun har det fint <3

  2. Liker du å være så møkkete gul i ansiktet? Du blir ofte fort blind på deg selv. Lepper, hår og nå gulfargen.

    Du klarte vel ikke å glemme eksen? Hadde ikke du fortsatt kontakt med Gabriel langt ut i forholdet med Morten?

  3. Blir for dumt å “reklamere” på Insta at du har svart på de og de spørsmålene, når du ikke engang har svart på de. Seriøst, slutt med all den overdramstiske clickbaiten du stadig driver med. Det er forferdelig irriterende å se hvor slu du er bare for å få klikk. For guess what, halvparten av de jeg har snakket med gidder ikke klikke på postene dine lenger. “Du kan ikke tro hva som har skjedd!” viser seg å være noe ala “Jeg mistet vannflasken i gulvet og Morten lo så hardt av det” -post.. Slutt med det! Ta det med ro. Sliter du med å holde deg på toppen så er det kanskje ikke blogger du bør være. Du er faktisk mye flinkere foran kamera med vlog enn å skrive blogg. Gjør det du er god på! (bare ikke clickbait, for det er du veldig god på, men er bare tragisk å se på)
    Sånn.. Nok av min frustrasjon, måtte bare få det ut. Har irritert meg så altfor lenge.
    Hilsen jente 29

  4. Hei Sofie! For en utrolig nydelig dame du er 😻
    Jeg lurte egentlig bare på hvilke butikker liker du å handle klær på her i Trondheim, eller generelt, hvilke klesbutikker er dine favoritter eller hvilke handler du mest på? 🙊 digger stilen din!!
    Klem til deg fra meg 🖤

  5. Hei! Angående LA turen så lurte jeg på om dere kunne gjøre noen challenger😁 Var sykt gøy å se på bloggerne når dere leide dere livvakter, det er det morsomste jeg har sett🤣🤣🤣

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *