UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hvem liker du best av Kardashian/Jenner folkene? 

Jeg liker Kendall og Kylie best.

Er du fornøyd med livet ditt akkurat nå?

Det er selvfølgelig noe jeg skulle ønske var annerledes, men alt i alt så er jeg veldig fornøyd med livet mitt. Jeg er takknemlig for alt jeg har <3

Pleier du og Morten å krangle/diskutere oftere? 

Nei, det gjør vi heldigvis ikke.

Hvor gammel var du da du var på Utøya?

Jeg var 16 år gammel.

Hvem er du mest med av Martine og Andrea?

Til vanlig vil jeg si at jeg er like mye med begge to, men den siste tiden har Andrea vært veldig opptatt og forelsket så vi har ikke sett hverandre på en god stund. Jeg forstår likevel at hun ønsker å reise masse og tilbringe tid med Morten, så det er absolutt ikke noe jeg er sint eller lei meg for. Jeg unner virkelig Andrea alt hun har fått til, og jeg vet at vennskapet vårt ikke vil endre seg selv om vi ikke ser hverandre hver eneste dag.

Vurderer du å stoppe med blogging?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg vil bare gjøre mer, hehe!

Var det gøy å være med på PH?

Jaa, det var virkelig verdens beste opplevelse.

Vil du si at forholdet til Morten og deg er bedre nå enn hva det var før? 

Ja, det vil jeg absolutt si. Vi har vokst veldig, blitt tryggere på hverandre og lært bedre å håndtere vanskelige situasjoner.

Hva er ditt beste minne fra 2018? 

Det må nok være da Martine, Isabelle og jeg reiste til Los Angeles. Det skjedde så sykt mye random og morsomt på den turen som jeg dessverre aldri tror at jeg får oppleve igjen 🙁 haha

Er du og Morten med i flere episoder på bloggerne? elsket å se deg der. 

Vi filmet til bloggerne da vi var på hyttetur med Martine, så jeg vil i alle fall være å se i noen episoder til. Åååh <3 søte deg.

Krangler du og Morten masse? 

Nei, det gjør vi ikke.

Hvilken serie/film vil du anbefale? 

“90 days to wed” som dere kan se på Dplay. Det er så kleint, morsomt og spennende på en på samme tid haha.

Har du hatt noen psykiske utfordringer før? (depresjoner/angst) 

Ja, det har jeg. Jeg har blant annet fått påvist ptsd.

Rate deg selv fra 1-10? 

Herreguuud det er jo kjempevanskelig. Jeg vil kanskje si 7-8?

Hvem er du best venn med av Martine og Andrea?

Jeg er like god venn med begge to ♥ i love them.

Om du måtte velge mellom Tromsø og Oslo, hvor ville du bodd? 

Hadde jeg hatt barn så hadde jeg helt klart valgt Tromsø, men akkurat nå må jeg nok si Oslo.

Hvem fra din sesong av PH synes du ikke fortjente å komme så langt i spillet? 

Petter, haha sorry… Han gjorde absolutt ingenting, men likevel kom han såå langt? Det jeg også synes var kjipt med vår sesong var at det ikke var vits med å sende ut folk da de alltid kom inn igjen. Det hadde jo vært mye morsommere om de faktisk sendte inn litt nye personer og ikke bare de samme om og om igjen.

Hvem av influencere i Norge synes du har blitt kjente ufortjent? 

Vanskelig spørsmål…. Jeg klarer ikke å komme på noen akkurat nå, spør meg igjen senere haha.

Hvilke prevensjonsmiddel går du på? Hva synes du er best? 

Jeg bruker P-stav og er kjempefornøyd med det.

Hvorfor tør du ikke å kjøre med fremmede? 

Hvorfor skal jeg tørre? hahah! Man vet jo aldri hvem man setter seg inn i en bil sammen med, noe som kan være veldig skummelt.

Kan du ikke bli med på kjendis farmen? 

Som jeg skrev så skal jeg bli enda flinkere til å gjøre ting jeg er livredd for, så ja 😀

Hva savner du mest fra tiden du bodde med Andrea? 

Det er helt klart det å ha bestevenninnen sin i rommet ved siden av og ikke minst alle tacokveldene våre.

Bruker du mye penger på shopping i måneden? 

Jeg bruker ikke så mye penger på shopping, men jeg bruker mye penger på mat for eksempel. Jeg har bestemt meg for å kutte ned ekstremt mye her, for jeg har dessverre en uvane med å kjøpe alt for mye.

Når hadde du sex sist? 

Det begynner å bli en liten stund siden.

Hvor mye tjente du i 2019? 

Jeg ønsker ikke å dele det før jeg vet nøyaktig hvor mye jeg tjente, nå har jeg bare regnet et ca tall.

Er det sant at din tidligere bestevenninne lå med din daværende kjæreste? 

Nei, det stemmer ikke.

Hva er det beste med å være blogger? 

Mulighetene jeg får, leserne mine og generelt livet jeg har nå.

18 kommentarer

18 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Skal spørsmålet egt være «hvor mye tjente du i 2018»? Eller skal det stå 2019?❤️❤️

  2. Kan du skrive et innlegg om p-stav? Og avkrefte rykter om evige blødninger o.l. Hører bare negativt om den, så jeg kunne tenkt meg og høre litt positivt også:)

    1. Det er så individuelt fra person til person, så hvordan jeg opplever det er mest sannsynlig ikke slik du opplever det. Jeg vet også om mange som fikk masse blødninger av det, men jeg har nesten ikke blødd i det hele tatt. Jeg har små blødninger her og der, men ikke på den måten at det plager meg.Du kan jo eventuelt prøve, og om det ikke passer for deg så er det enkelt å ta den ut igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *