UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hva synes du om uggs?
Jeg tenker at når man kan kjøpe helt like sko til en mye billigere penge som heller ikke skader dyrene så forstår jeg ikke hvorfor man ikke skal velge det alternativet istedenfor 🙂

Er du ofte i Bodø med Morten?
Vi var en del i Bodø før, men når er det en god stund siden sist. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var der, så det er virkelig på tide å booke en ny reise snart.

Hvilken hund tenker du å ha etter Celine? Eller skal du i det hele tatt ha hund? 
Som jeg skrev tidligere så har jeg veldig lyst til å adoptere en, men det er i så fall mange år til. Jeg er ikke klar for enda mer ansvar da det allerede er mye med Celine. Det er jo et liv det er snakk om, så har man ikke tid til å ha dyr så skal man heller ikke skaffe seg det.

Har du det bra?
Jeg har det greit, takk som spør <3

Tenker du særlig over hva du spiser?
Nei, det gjør jeg ikke. Det er viktig for meg å spise sunt og vite at jeg får i meg den næringen jeg trenger, men utenom det så er det absolutt ikke noe jeg tenker over.

Er du fornøyd med kroppen din? Hva liker du best? 
Jeg har selvfølgelig mine ting som alle andre, men alt i alt er jeg fornøyd. Jeg er mest fornøyd med rumpa mi 😉

Favoritt drikke? 
Vann, men så har Pepsi Max en sikker andreplass.

Beste barndomsminne?
Jeg klarer ikke å komme på et spesifikt minne, men mamma gjorde generelt barndommen min veldig bra. Jeg kunne aldri bedt om en bedre mor, jeg har virkelig vunnet i lotto.

Favorittpålegg?
Gulost, NAMMMM!! Eller eggesalat, det er også digg.

Hva tenker Morten om at du reiser mye og er borte lenge om gangen?
Han er bare glad for at jeg er ute å opplever verden. Reising har alltid vært en av de tingene Morten og jeg har som felles interesse, og vi er bare glad på hverandre sine vegne når vi får dra ut å oppleve verden.

Hvordan går det med deg etter at Morten flyttet til Oslo?
Det går overraskende bra. Jeg savner selvfølgelig Morten veldig, men jeg trodde at det skulle være mye verre å bo alene enn hva det faktisk er. Jeg undervurderte nok meg selv litt.

Hvis du kunne bodd hvilket som helst sted i verden, hvor? 
Los Angeles eller New York.

Hvor lenge blir du i Tromsø? 
Jeg skal være her i noen dager til.

Liker du trøndersk?
Jeg synes trøndersk var skikkelig sexy før jeg flyttet hit, men nå har jeg blitt så vandt til å høre det så det har mer blitt en morsom dialekt. Æ kannjjj itjjj la værra sjø, haha!

Har du enda kontakt med de fra din sesong av PH?
Njæ, jeg har kontakt med de dere ser jeg henger med + noen få fra sesonger etter meg <3

To jentenavn du liker?
Hailey og Ariana, hehe!

Kunne du vært programleder i Glow Up?
Programleder virker gøy, men jeg ville ikke tatt på meg rollen som programleder nummer to. Jeg føler alltid at alle serier blir rare om de velger å bytte ut programlederen med noen nye, og vil derfor ikke tatt på meg den rollen, haha. Martine gjør en amazing jobb <3

Har du brunt hår nå?
Nei, det har jeg ikke. Det er likevel en del av meg som har lyst til å farge håret brunt, men det er ikke noe jeg skal gjøre med det første.

Er du 100% vegetarianer? 
Ja, det er jeg.

Kunne du vært sammen med noen som hadde spredt et nakenbilde av noen?
Nei, så ABSOLUTT IKKE. Det er bare ekte drittsekker som gjør sånt, og jeg ville aldri i min villeste fantasi vært sammen med en av de.

Hva synes du om casten til Love Island?
Jeg synes det var vanskelig å danne seg et inntrykk av det lille som ble delt på VG, men jeg liker at det er en blandet aldersgruppe og ikke bare folk i begynnelsen av 20-årene.

15 kommentarer

15 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

      1. Silje: Lol, å være veggis er å ikke spise kjøtt. At en spiser grønnsaker istedenfor kjøtt til måltidene side.

        Gelatin er ikke kjøtt. Gelatin lages av knokler som blir resirkulert. Det kommer fra en produksjon der hele dyret brukes. Ikke ALLE gjør det av dyrevelferd helt ned til cellenivå vettu. Noen gjør det fordi de føler for det. Jeg er veggis fordi jeg får bedre fordøyelse, men ingen kan bestemme at jeg ikke er “ekte” veggis bare fordi jeg spiser smågodt 😉 men hvis du trenger prosenter for å måle folk opp og ned så værsågod, for urself please.

        synes det blir mye unødvendig shaming av å ikke kunne skille de ulike formene 😉 det er ikke så svart hvitt altså

  1. Hei😄et veldig random spørsmål, men har du vært i new York noen gang? Isåfall så lurte jeg på om du har noen gode tips til hotell?

  2. Hvorfor skriver du “så absolutt “?
    Det er ikke noe som heter så absolutt.
    Da vet du dwt. Ser du gjør det ofte

  3. Hei, dette er ikke noe hate men bare lurer, verden har en skikkelig klimakrise og du reiser ganske mye (ofte langt) å når du legger ut meningsmåling på ig om du burde booke tur osv så bare lurer jeg? Bryr du deg egentlig så mye om klima? Virker ikke alltid sånn. Ikke ta det som hate eller slemt ment for du er en av de “ekte og naturlige” bloggerne!!

    1. Tar ikke kommentaren din som hat i det hele tatt 🙂 Jeg reiser for at jeg har lyst, og ingen mennesker klarer å leve 100% klimavennlig. Alle kan selvfølgelig bli bedre, og gjøre mer, men jeg orker ikke å bli helt ekstrem heller. Jeg spiser for eksempel ikke kjøtt, og som mange vet så er kjøttindustrien også ekstremt forurensende. Mange av de som roper høyt om de som flyr vil jeg tror spiser kjøtt for eksempel. Jeg tenker at så lenge alle gjør litt istedenfor å peke finger etter hverandre så vil vi komme på lang vei. Der noen er dårlig er andre gode, og slik vil det være med alt i livet. Jeg elsker å reise, og kommer til å gjøre det så lenge jeg føler for det.

      1. Det er mye verre å fly så ofte som du gjør enn å spise kjøtt. Jeg har ikke råd til å reise på ferie, men spiser kjøtt fra lokale bønder. Da er jeg faktisk MYE mer miljøvennlig enn deg. Sykt å si at du tenker på miljø pga PR. Du har jo absolutt 0 kunnskap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *