UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Har du en ny kjæreste? 
Nei, det har jeg ikke.

Hvor lenge er det til du flytter?
Litt over 2 uker, HERREGUUUD SOM JEG GLEDER MEG!!

Hvor i Oslo skal du bo?
Jeg skal bo på Frogner.

Har du kjøpt leilighet?
Nei, det er bare korttidsleie ettersom at jeg ønsker å tilbringe sommeren i Oslo.

Hvordan går livet om dagen?
Tusen takk som spør <3 Jeg har det utrolig bra for tiden, og for aller første gang på veldig lenge så føler jeg meg… lykkelig? Jeg har så mye motivasjon, gode rutiner når det kommer til søvn, går masse turer og er egentlig bare veldig glad.

Beste med å være deg?
Hmm.. veldig godt spørsmål 😂Det må vel kanskje være det at jeg har utrolig mange fine mennesker i livet mitt som støtter og heier på meg. Jeg elsker jobben min, og har det fint økonomisk. Er ung og har mange muligheter foran meg. La oss ikke glemme det aller viktigste, jeg har Celine 🐶

Hvor gammel er du?
Jeg er 25 år.

Ville du datet noen på din egen alder eller yngre?
Jeg kjenner at jeg har lyst til å begynne å date litt eldre. Jeg har bare vært med folk på min alder, og kjenner jeg har lyst til å prøve noe nytt.

Er du klar for ny kjæreste?
Nei, så ABSOLUTT IKKE!! Jeg kommer til å være singel i maaange maange år fremover. Jeg føler at min neste kjæreste skal være en jeg skal slå meg til ro sammen med, og han kommer jeg til å bruke lang tid på å finne.

Skal du flytte til Tromsø?
Ja, etterhvert så skal jeg ha base hjemme i Tromsø samtidig som at jeg er ute å reiser. Dette er for å minske kostnadene, kunne spare mest mulig og for Celine sin skyld.

Hva ville du jobbe med da du var barn? 
Jeg ønsket å bli politi eller popstjerne. Sistnevnte hadde jeg nok aldri hatt en sjanse til med tanke på at jeg er tonetøv. Enda godt at jeg innså det selv slik at jeg ikke meldte meg på Idol eller X-factor, haha.

Føler du at det haster med å få seg ny kjæreste? Eller er det deilig å være alene?
Nei, det haster på ingen måte. Jeg koser meg så i eget selskap, så akkurat nå har jeg ikke plass til noen andre enn meg selv og Celine.

Hvilken kommentar har irritert deg den siste tiden?
Jeg kjenner at jeg er skikkelig lei av å få kommentarer på sminken min, og det irriterer meg at folk kan legge seg så mye bort i hvordan andre mennesker velger å SMINKE SEG!! Jeg forstår virkelig ikke hvordan det påvirker DIN hverdag om jeg bruker lite eller mye sminke? Det er ikke sånn at jeg sminker meg for å så tenke “shit Sofie, nå så du ikke bra ut”. Jeg er bare så lei av at den MINSTE ting skal pirkes på, er det virkelig nødvendig? Det er ikke akkurat sånn at jeg går bort til fremmende mennesker på gaten for å fortelle dem at de hadde sett bedre ut om de bare hadde gjort “sånn og sånn”. Jeg sminker meg for meg selv, og så lenge JEG er komfortabel og fornøyd så er det vel ikke DIN plikt å fortelle meg noe annet?

Hvilken kommentar har gjort deg glad?
Det er så mange herlige mennesker som legger igjen fine kommentarer, så det er vanskelig å velge ut en spesifikt. Jeg har likevel lagt merke til ei som kaller seg for “Beate” i kommentarfeltet mitt, som ALLTID er så hyggelig, positiv og ikke minst snill <3 Verden trenger virkelig flere mennesker som deg.

Er du godt kjent i Tromsø?
Både ja og nei.

Hvor mange kjærester har du hatt? 
Way too many, hahah.
(Jeg har vært i tre seriøse forhold)

Kommer du til å selge interiør når du flytter?
Det var egentlig planen, men ettersom at leiligheten i Oslo ikke er møblert og mamma skal ha noen av tingene mine så ble det ikke sånn likevel <3

Hvor ofte spiser du godteri? 
Hadde du spurt meg for noen måneder siden så hadde svaret vært hver dag, men nå spiser jeg det et par ganger i måneden.

26 kommentarer

26 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Du kan trøste deg med at det er JÆVLIG mange som tydeligvis bryr seg om hvordan man sminker seg, om så du er toppblogger eller Kari Nordmann.
    Jobber som resepsjonist, og varierer på sminken hver dag (alt etter som om jeg vil ha det litt heavy/dramatisk eller naturlig/diskret).UTROLIG mange gjester og kunder, spesielt mannfolk som kommenterer: “oi, du har litt mye sånn svart rundt øynene, det er jo mye finere uten” eller “det var jo litt voldsomme vipper”. Sliter LITT med å holde en hyggelig tone da. Frister å slå tilbake med samme mynt “oi, det var jo litt av en måne du har da hehe” :-):-)

    1. ER DET MUUUUULIG????? Kan folk gi SEG??????? Jeg skjønner ikke HVORFOR andre føler behovet for å fortelle fremmende hvordan de hadde sett «penere» ut. Det er å gå langt over grensen.

  2. Åh, så glad jeg blir! Så koselig at du setter pris på mine ord! <3 Jeg elsker å spre gode ord og positivitet til gode mennesker som fortjener det! Og du er definitivt en av dem! Virker som du er på et veldig godt sted nå, Sofie! Det gjør meg glad! Klem! <3

  3. Hun Beate skriver hyggelige ting til nesten alle norske bloggere🥰Det skulle ha funtes så mange flere av henne❤️

  4. Hei – eldre dame her. Tenker du på utdanning?Har du noe utdanning du kan gå videre på? Du vet, influencerkarrieren varer ikke evig. Vi har jo utmerket universitet i Tromsø da, men det vet du vel. Forøvrig synes jeg du er et flott forbilde for mange unge

  5. Gøy å lese svarene dine. Blir nok fint med et opphold i Oslo. Er fint her nå i alle fall 🙂 Det med kommentarer på utseende. Det er helt sant at det er veldig rart at folk er SÅ opptatt av hvordan andre folk kler seg eller ser ut. Enten man ser bra ut eller ikke. Det skulle bety så lite. Folk skulle egentlig ikke legge merke til det overhode mener nå jeg. Jeg må jo innrømme at det hyggelig når folk legger igjen kommentarer eller sier noe LIVE hvis jeg ser fin ut en dag da. Men det burde ikke bety noe det heller. Det er hvordan man selv føler seg som burde være det viktige, og andre kan la være å legge igjen kommentarer eller si noe om man ikke spør egentlig. Ha en fin dag du 🙂

  6. Vet du hva, Sofie, jeg kjenner deg ikke, men likevel blir jeg stolt over deg, og det du skriver!!
    Kommentarer vil du alltid få, og du er bare SÅ sterk som ikke forandrer på deg pga slike kommtentarer.

    Stå på! Du har sikkert hatt det tøft i den siste tiden, og jeg er SÅ glad for at du endelig føler deg lykkelig! Håper virkelig denne sommeren blir DIN! Nyt den så mye du kan❤️❤️
    Sender masse kjærlighet til deg!

  7. Når du sier du spiser godteri et parr ganger i måneden, mener du da smågodt eller alt (chips, sjokolade, kjeks osv)?
    Og hvordan klarte du å stoppe å spise hver dag?

  8. Jeg vet at dette ikke angår meg men hvorfor slo du og eksen din opp? Hva var galt meg deg eller han?

  9. Hva i alle dager skal du gjøre i Tromsø???? Seriøst, ingen flytter hit frivillig, da må det være studie eller jobb (bra uteliv dog 😅)

  10. Kjære, vakre Sofie❤️ Jeg blir så glad av å lese at du er på et fint sted akkurat nå, og jeg håper denne sommeren blir fantastisk. Jeg er så enig med deg i at det er helt tullete og unødvendig at andre skal legge seg borti hvordan andre ser ut hele tiden. Jeg vil bare si at du er et fantastisk forbilde og at du er utrolig sterk. Jeg skjønner at den siste tiden kanskje ikke har vært så lett for deg, derfor blir jeg veldig glad over å lese at du er på et bedre sted og er lykkelig❤️ håper du nyter sommeren og hva den måtte bringe, og at du klarer å fokusere på å ta vare på deg selv og Celine. Takk for at du er så fantastisk❤️

  11. Huff ja, er så få som respekterer andres valg på hvordan man ser ut og hvordan man velger å leve livet. Er ikke alt man trenger å forstå. Må bare respektere at man er forskjellig og så lenge det ikke skader noen så gjør det jo ingen ting.
    Celine virker som din lille gledesspreder. Så hvis jeg spør som en som vurderer å få hund
    Hva var årsaken til at du fikk hund, hva er du fornøyd med og hva synes du krever mer enn du så for deg?

    1. <3 <3 <3

      Jeg fikk hun i gave ette 22.juli, så det var aldri noe jeg "bestemte" for meg. Jeg tenker at det man skal tenke på før man skaffer seg en hund er at det tar MYE tid, og det ligger mye ansvar bak.

  12. så gøy å lese svarene dine 🥰
    og så artig at du skal tilbringe sommeren i Oslo- vi får ta en lunsjdate ☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *