VÅR FØRSTE EPISODE PÅ BLOGGERNE

Categories Blogg

Jeg har fått så mange spørsmål om hvorfor Morten og jeg er så lite med på bloggerne, men som kanskje mange av dere ikke vet så deles vi opp i grupper og uker. Jeg skulle derfor ikke vises på skjermen før i dag, og jeg vil være med resten av denne uken 🖤 Jeg har gledet meg så mye til å dele denne opplevelsen med dere, og til at dere skal få bli bedre kjent med meg. Det er ikke alt man kan vise gjennom en blogg eller YouTube, og jeg ville virkelig ikke valgt en annen måte enn bloggerne for å bli bedre kjent. De er en helt fantastisk gjeng som jobber med dette, og jeg er så evig takknemlig for å ha fått denne muligheten. 

Hahaha se på Celine

I dagens episode vil dere få se da Morten og jeg begynte å snakke om boliglån og hvor vi skulle kjøpe. Martine kommer også på besøk, og vi tar loddtrekning om hvilken by vi skal bo i. Jeg kan vel si det sånn at Martine jukset, og om dere ser godt etter i episoden så vil dere se det hahah. Personlig så synes jeg det var en veldig morsom episode, og jeg håper selvfølgelig at dere liker det like godt som det jeg gjør 🖤

6 kommentarer

6 thoughts on “VÅR FØRSTE EPISODE PÅ BLOGGERNE

  1. Hei! Hvorfor er det slik at Linnea er med i hver episode og får så mye tid lås skjermen? Gleder meg til å følge dere <3

  2. Artig at du er med på Bloggerne, men litt kjedelig at deres tidligere Youtube-videoer vises i stedet for klipp vi ikke allerede har sett…..

    1. Takk for det 😀
      Det er jo bare noen få klipp, og det er en lang sesong så det blir mye annet som vil vises 🙂 Det er nok for at de som ikke kjenner meg skal bli bedre kjent med Morten og meg, og hva vi driver med <3

  3. Du må fortelle Morten at Sandnes ikke er Stavanger, og at Grünerløkka ér Oslo😉 Og si at Sandnes er Stavanger kan sammenlignes med at Fauske er Bodø😜 Morsomt å følge dere!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *