VI ER FREMME I NICE

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Settet er dessverre utsolgt, men du finner lignende HER og HER

Heii og god ettermiddag fra Nice ♥ Martine og jeg har akkurat kommet tilbake til hotellet etter litt sightseeing og lunsj. Vi har ikke bestemt oss helt for hva vi skal gjøre resten av dagen, men jeg tror nok det blir litt shopping, også har jeg veldig lyst til å se på promenaden og gå langs stranden. Vi hadde egentlig tenkt å feste litt også, men det viste seg at de største nattklubbene de har her kun er åpne fredag og lørdag.. haha! Vi reiser jo uansett til Monaco i helgen, så jeg tror ikke akkurat vi har noe å bekymre oss over. 

Dette er forresten hotellet vårt, og som dere ser så kjører de en litt gammeldags, men også veldig kul stil. Det ligger også nært absolutt alt, noe som er en stor pluss i boka. Det er ikke noe som er mer irriterende (og ikke minst dyrt) enn å måtte ta taxi eller uber uansett hvor man skal, så jeg er veldig glad vi slipper det. Jeg føler også at man får oppleve byen mer når man slipper å kjøre rundt, noe jeg er veldig glad for. Jeg elsker utforske nye steder, så jeg gleder meg virkelig til å få oppleve alt Nice har å by på. 

1 kommentar

1 thought on “VI ER FREMME I NICE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *