BILDEDRYSS FRA NICE

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

  

Altså.. hvor nydelig er det ikke her i Nice? Som dere vet så var jeg litt skeptisk til å reise hit på grunn av min opplevelse med Franskmenn i Paris, men dette kan virkelig ikke sammenlignes. Nice er for det første mye finere enn Paris, og menneskene her er SÅ hyggelige. Jeg føler også at de er bedre i Engelsk her, og at det er mye lettere å kommunisere. 

Jeg har enda ikke fått kjeft for å ikke snakke Fransk, så jeg tenker at bare det er en bra nok start i seg selv. Det skal likevel sies at Martine og jeg har møtt på et par rare mennesker. Det var blant annet noen jenter som brakk seg da de gikk forbi oss, og en gutt som visste oss fingeren, haha. Det var jo egentlig bare komisk, og ikke minst noe som kan skje overalt, så jeg skal ikke skjære alle over en kam. Noen franskmenn er faktisk hyggelige, hahah! Det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle skrive etter besøket mitt til Paris, så vi kan vel si det sånn at førsteinntrykket mitt var helt feil. 

Topp. HER / Bukse. HER / Fannypack. HER

Jeg vil virkelig anbefale dere å reise hit. Det er så utrolig nydelig her, faktisk en av de fineste byene jeg har besøkt hittil i Europa. Det skal mye til for å slå Santorini, men Nice er virkelig noe for seg selv. Det som også er et stort pluss er at det bare tar litt under tre timer med fly hit, og du har Monaco og Cannes i nærheten. Jeg gleder meg i alle fall til de neste dagene, for jeg er 100% sikker på at det bare vil bli bedre og bedre ♥

16 kommentarer

16 thoughts on “BILDEDRYSS FRA NICE

  1. Var i Nice i sommer og det var så utrolig varmt da! Var hetebølge i Europa akkurat da, så var vel derfor.

    Men likte Nice veldig godt! Morsomt å se bildene og kjenne seg igjen!

    PS. Kan du pliiis slutte med det filteret på snap? Utrolig irriterendes

  2. Det er kanskje ikke så rart de brekker seg. Folk i Frankrike har vanvittig bra stil og de fleste følger nyeste mote. Martine har også veldig bra stil, men det har dessverre ikke du.. den fannypacken? Hva i alle dager? Og magetopp i mars? Hva med å gå for mere klassisk stil? Dette blir litt for tacky for min del det der. Sikkert vel og bra for selvtilliten, men litt i overkant✌🏼 «håper du har det bra med deg selv som spyr ut sånn negativitet» jotakk, syns jeg hører det. Men er heller et tips.

    1. Hadde du formulert deg på en annen måte så kunne du vel ha kalt det for et tips, men sånn som du skriver nå så er det jo ikke akkurat positivitet du kaster rundt deg? 😀 Det er også 20 varmegrader her, så det er vel kanskje ikke så rart at jeg velger å gå litt lettere kledd haha!! Håper uansett du får en fiiin dag videre <3 <3

  3. Forsto ikke hva det var reklame for før jeg sjekket martine sin blogg. Denne merkingen kan vel ikke være nok?

    1. Selvfølgelig forsto du ikke hva det var reklame for når det ikke er en reklame? Utenom lenke til Nelly da 🙂 Morsomt at du skal leke detektiv, men siden du er så godt i gang så publiserte jeg det innlegget https://sofienils1.blogg.no/hei-fra-gardermoen.html#kommentarer her 😀 Så lenge ikke EF nevnes, så er det ikke en reklame. Hvilke avtaler vi har gjort med EF og hva vi betaler selv vet jo ikke du noe om? Jeg har full kontroll på hva som skal merkes og ikke.

  4. Jeg skal til Nice i April! Vi skal bo i Antibes, mellom Nice og Cannes. Men om du har noen tips til steder vi må besøke, ting vi må oppleve, butikker vi må prioritere og restauranter, så hadde jeg blitt superglad <33 kanskje en ide til et eget innlegg om det er flere som lurer på det samme 🙂 synes du ser utrolig bra ut for tiden og elsker bildene!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *