PARADISE HOTEL DRAMA OG TV-INNSPILLING

Categories Personlig

LIVET MITT FOR ET ÅR SIDEN


ER DERE SAMMEN?

Jeg hadde helt glemt hvor mange som spekulerte i om Kevin og jeg var kjærester på denne tiden ifjor. Jeg måtte derfor skrive et innlegg der jeg avkreftet alle ryktene om oss. Kevin var og er fortsatt min beste venn, så det har aldri vært noen romantiske følelser mellom oss. Selv om jeg tror Kevin var litt betatt av meg inne på hotellet <3 <3 haha. Hva synes dere? Hadde vi passet sammen som et kjærestepar? Eller passer vi kun til å være bestevenner? Innlegget finner du HER.


INNFLYTTNINGSFEST

Andrea og jeg innflyttningsfest i leiligheten vi akkurat hadde flyttet inn. Vi hadde invitert alt for mange mennesker til en leilighet som ikke er så alt for stor, så vi var veldig spent på hvordan denne kvelden ville bli. Dette var kveldens outfit og slik så jeg ut for et år siden. Jeg kjenner jeg blir oppriktig lei meg av å se hvor langt hår jeg hadde for bare et år siden. R.I.P <‘3 Du kan lese innlegget HER.


FUNFACTS OM PARADISE HOTEL 
 
Morten, Martine, Andrea og jeg spilte inn en video der vi fortalte dere Funfacts om Paradise Hotel. 


“MOBBINGEN” PÅ PARADISE HOTEL

Andrea, Kevin, Morten og jeg ble beskyldt for å være mobbere etter tidenes klipping av TV3. Jeg kommer aldri til å glemme sjokket da vi fikk se denne episoden dagen før den ble vist på TV. Det var første gangen jeg virkelig fikk kjenne på hvordan det var å være med på Paradise Hotel og hvor tøft det kunne være etterpå. Det er aldri kult å bli beskyldt for noe man ikke har gjort, spesielt ikke når ordet mobbing blir dratt opp. Jeg husker ikke hvor mange kommentarer jeg fikk på bloggen den dagen, men det var ekstremt mange. Soph gikk til og med ut på sin blogg der hun fortalte at situasjonen ikke var slik den ble vist på TV, likevel klarte ikke folk å ta det til seg. Dere kan lese innlegget jeg skrev dagen etterpå HER


SNEAKPEAK AV LEILIGHETEN 

En liten stund etter Andrea og jeg hadde flyttet inn i vår nye leilighet viste jeg dere sneakpeaks av den. Jeg kan enda huske hvor lykkelig jeg var og ikke minst hvor mye jeg elsket akkurat denne leiligheten. Litt rart å tenke at vi egentlig sa opp denne leiligheten et år senere, haha. Jeg er glad i vi har bestemt oss for å bli værende her, selv om jeg kanskje må bo alene her etterhvert. Det blir spennende å se hvordan dette året vil bli, jeg gleder meg! Du kan lese innlegget HER


KNUST TELEFON

Jeg var på påsketur i Åre der jeg klarte å knuse min helt nye telefon. Jeg kan enda husker hvor sykt kjipt det var og hvor stresset jeg ble. Før hadde det ikke hatt så mye å si, men da jeg var helt avhengig av telefonen for å kunne jobbe så ble det plutselig verdens undergang.  En liten funfact om meg og telefonene mine, jeg har knust 14 stykker på fire år. No joke. Du kan lese innlegget HER


INNSPILLING OG FEST

Som dere kanskje husker så var jeg med i første serien av kollektivet og på grunn av innspilling skulle vi arrangere en fest på K10. Vet dere hva det beste med festen var? At det sto på Jodel dagen etterpå at jeg var så hyggelig i virkeligheten. Til deg som skrev den jodelen, tusen takk <3 du fikk meg til å smile i en uke etterpå. Det beste jeg kan få er komplimenter på personligheten min, det er så mye hyggeligere å høre “Herregud så snill du er” istedenfor “herregud så pen du er”. Det er selvfølgelig hyggelig å få høre at man er pen også, men jeg har alltid likt bedre å få komplimenter på verdiene og holdningene mine. Du kan lese innlegget HER.

HOUSETOUR
 
Andrea, Morten og jeg hadde House Tour der vi viste frem leiligheten. Morten og jeg hadde ikke bekreftet ryktene om oss to, så jeg husker hvor utrolig mange spekulasjoner det ble etter vi la den ut. Kanskje ikke så veldig rart? Vet dere hva som irriterer meg skikkelig mye med denne videoen? Jeg lastet den opp på Morten sin YouTube-kanal da jeg ikke brydde meg litt om å bygge opp min egen. Den dag i dag har den nesten 200.000 views 🙁
6 kommentarer

6 thoughts on “PARADISE HOTEL DRAMA OG TV-INNSPILLING

  1. Deg og Morten har jo hatt pause i over 2 uker nå? Har dere kommet frem til noe? Håper det ordner seg❤️

  2. Skal du ikke du flytte? Skjønte ikke helt… skal du fortsette å bo i leiligheten selv om Andrea flytter ut?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *