UKEN SOM GIKK / EN DRAMTISK KVELD

Categories Ikke kategorisert


(annonselenker) Kjole. HER / den er på 40% <3

Ukens høydepunkt
Ukens høydepunkt er noe jeg dessverre ikke kan fortelle dere om helt enda. Jeg har fått en utrolig hyggelig beskjed, så det virker endelig som ALT ordner seg for meg. Wuuhuuu <3

Ukens koz
Er helt klart lunsjen Joakim, Ine, Morten og jeg hadde i går. Jeg seriøst elsker å være med mennesker som jeg klikker så utrolig godt med. Jeg hadde også en veldig hyggelig kveld på torsdag sammen med Isabel, Newa, Ine, Mathias +++ <3

Ukens tanke
Jeg har bestemt meg for å ta bloggen/jobben til et helt nytt nivå. Jeg skal ta bedre bilder, skrive bedre innlegg, være mer interessant og jobbe enda hardere. Jeg skal også begynne å jobbe litt mer selv når det kommer til diverse ting, for jeg kan virkelig ikke sitte på rævva å vente på at ting skal skje. De neste månedene nå vil kun være work, work work work. 

Ukens sang
Mr. Probz – Space for two <3 nyyydelig.

Ukens shit happens
Det er helt klart hendelsen som skjedde da Ine og jeg var på vei hjem fra byen på lørdag. Det er aldri kult å møte på mennesker som kun er ute etter å skape dårlig stemning og kvalme, spesielt ikke når den ene åpenbart er kjempelei seg. Enkelte mennesker sin tankegang slutter aldri å overraske meg, det er noe som er helt sikkert. Hvordan dette menneske følte at det var OK å behandle oss som dritt på grunn av et TV-program vi har vært med på kan jeg virkelig ikke forstå. Vi kunne virkelig unngått mye drama hadde enkelte lært å oppføre seg 😉

Ukens innkjøp
Jeg har ikke shoppet noe som helst, wuuuhuu 😀

Ukens mest leste innlegg
Hva skjer mellom Morten og meg?
Noen fakta om meg
Ukens spørsmål

8 kommentarer

8 thoughts on “UKEN SOM GIKK / EN DRAMTISK KVELD

  1. Jeg håper virkelig at du og Morten blir sammen igjen❤️❤️Dere to er meant to be<3 du er nydelig, Sofie😘Ønsker deg alt godt.

  2. Hei Sofie. Jeg bare elsker bloggen din. Du er mitt forbilde ville bare si det. Ønsker deg alt godt. ❤️
    Klem Sol Angelica

  3. I forhold til det du skrev om på “ukens tanke” vil jeg bare tipse deg å ikke skrive så sykt mye om ph. Virker som det er det du tjener mest på av lesere fordi alle vil vite “gossip om ph”. Jeg sier ikke at alle hater det, men jeg syns ikke det er interresant å høre om hva som skjedde i FORRIGE sesong. Ikke i dag, men for et år siden var det kult. Bare et lite friendly advice <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *