NYTT ÅR, NYE MULIGHETER

Categories Blogg

Som mange av dere allerede vet så reiser jeg tilbake til Los Angeles i oktober for å feire Halloween. Jeg har egentlig aldri vært en sånn person som har vært sånn superfan av Halloween, men etter at jeg fikk oppleve det for første gang da Julie og jeg reiste til Los Angeles i 2016 så endret jeg helt mening. Det er vel ingen hemmelighet at Amerikanere er helt crazy når det kommer til høytider og feiringer, og Halloween er intet unntak. De starter kanskje en uke før der de dekorerer alt som er, og de begynner å kle seg ut mange dager før 31 oktober. Jeg vil ikke tenke på hvor mye penger de bruker på kostymer, for det er nok latterlig mye. Jeg prøvde å være økonomisk på mine kostymer i fjor, men endte opp med å betale i underkant av 2000 kroner for TO kostymer. 

Som mange av dere sikkert husker å kledde jeg meg ut som Barbie og Ariana Grande. Ideen til barbie kom etter at jeg så Hailey kle seg ut som henne, og Ariana Grande hadde jeg vel bestemt meg for ganske lenge i forveien. Jeg synes kostymene mine var litt kjedelig i fjor, og ønsker å være litt mer kreativ i år. Jeg hadde egentlig lyst til å være skummel, men jeg er ikke flink nok med sminke til å gjøre noe spesielt ut av det. Det er liksom ikke kult å kle seg ut som en vampyr om jeg ikke kan sminke meg deretter. Jeg prøvde også å finne noen som var flinke i Los Angeles, men det var ikke så lett som jeg kanskje hadde sett for meg haha. 

Jeg har begynt å planlegge Halloween allerede, for jeg ønsker å gå all in dette året. Jeg vil ha et skikkelig kult kostyme, og ikke kle meg ut som barbie som jeg gjorde i fjor haha. Jeg ønsker derfor å spørre dere om hjelp, for jeg trenger ideer fra noen som er litt mer kreativ enn meg. Om noen av dere vet om noen sider der jeg kan finne inspirasjon, eller om det er noen på Instagram som er flinke. Jeg vil veldig gjerne vite, og takker på forhånd <3 

Her er noen av kostymene jeg har kommet over som jeg synes er kule, spesielt hun som har kledd seg ut som en Zombie og Carli Bybel sitt kostyme. Jeg har heldigvis enda litt tid til å bestemme seg, og jeg skal virkelig prøve å få det til i år. Det er et nytt år med nye muligheter for kostymer haha! 

17 kommentarer

17 thoughts on “NYTT ÅR, NYE MULIGHETER

  1. ser du drar mye til LA og NY når du først drar til USA, men har du tenkt til å besøke andre byer også, sim chicago, seattle, denver, miami osv.? elsker bloggen din! <3

  2. Når du først startet blogg startet du da på miniblogg? Hvis du gjorde det hvordan kom du deg over til blogg.no?? Håper du får en fin tur!🤗

  3. Kunne du ha lagd en liten oversikt over spisesteder og utesteder i New York som du anbefaler og must see steder? Hadde vært veldig hjelpsomt <33

  4. Kan du skrive et innlegg om hvilke område som er best å bo i og tips til ting man kan gjøre der? 🙂 er stor fan!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *