KASTET KJÆRESTEN UT AV LEILIGHETEN

Categories Personlig

Ukens høydepunkt
Jeg hater egentlig å skrive slike ting, men jeg kan love dere at det vil skje store forandringer i livet mitt fremover, positive forandringer vel og merke. Jeg kan ikke si noe helt enda, men jeg skal fortelle med engang jeg har mulighet <3 i promise. Jeg får frysninger av å tenke på hvor annerledes livet mitt vil være om bare noen måneder, og det er så sykt spennende at dere skal få være med på denne reisen. Jeg er livredd, men jeg har lært tidligere at man skal gjøre ting man er redd for 😉

Ukens koz
Det er helt klart Andrea og meg sin spontane lunsj på fredagen som var, der vi testet ut Pincho som er en ganske ny restaurant/bar her i Oslo. Jeg har helt klart funnet et nytt hengested her i Oslo, det er jo SÅ kult der. Dette er et sted jeg absolutt kommer til å ta med vennene mine for et lite vors før byen. Jeg er egentlig ikke spesielt glad i drinker, men disse var virkelig gode. 

Ukens tanke
Det er mange som reagerer på at Morten nå er kastet ut av leiligheten, og siden jeg får kommentarer på dette hver eneste dag tenkte jeg at det var på tide å fortelle dere utdypende hva som egentlig er greia. Morten får lov til å være på besøk og overnatte her, det er ikke det som er saken. Saken er at Morten har så og si bodd her siden April i fjor, og jeg kan forstå at Andrea nå begynner å få nok. Skal jeg være helt ærlig med dere så hadde jeg selv satt ned foten for lenge siden, for jeg hadde selv blitt litt smågal om kjæresten til Andrea skulle vært rundt meg 24/7. Andrea spurte derfor pent om vi kunne begynne å være mer hos Morten også, slik at hun kunne få det litt mer avslappende hjemme. Jeg synes ikke dette er slemt gjort av Andrea, men helt fair. Jeg hadde gjort nøyaktig det samme 🙂 Det er ikke slik at Andrea ikke liker Morten eller motsatt, de er gode venner og det er AKKURAT derfor Andrea tør å si ifra om at nok er nok. 

Ukens sang
Jeg har fått helt dilla på Campsite dream – little do you know, den er SÅ fin <3 jeg elsker teksten. 

Ukens shit happens
Som jeg har fortalt dere før så fikk jeg ganske lite i lønn, så det var selvfølgelig en nedtur. Det hjelper uansett ikke å sutre over det, så kan vi heller se fremover og glede oss til en ny måned med nye muligheter 😀 Det hjelper ikke å irritere seg over ting man ikke får gjort noe med, bare et lite tips til dere som akkurat nå er irritert over noe som er utenfor deres kontroll. LA DET GÅ, du får ikke gjort noe med det uansett!!

Ukens innkjøp
Jeg har ikke shoppet noe denne uken, så jeg tenkte heller å vise dere ukens outfit. Jeg ser at jeg kun har lagt ut en outfit denne uken, så jeg hadde dessverre ikke mye å velge i, haha!

Ukens mest leste innlegg
Hun flytter ut
4 teite måter å ta snikbilder på 
Ukens spørsmål

14 kommentarer

14 thoughts on “KASTET KJÆRESTEN UT AV LEILIGHETEN

  1. Forstår Andrea godt, hadde vært mye for alle og enhver. Du sier at Morten nesten har bodd hos dere hele tiden, men samtidig er du ikke klar for å flytte sammen med han? Hadde det ikke vært enklere å flytte sammen enn å sove hos hverandre hver natt? 🙂 Jeg og samboeren min hadde det likt før vi flyttet sammen, hver kveld var det «hvor skal vi sove i morgen typ».. Så da fant vi ut at det var lettest å flytte sammen, enn å ha «to hjem» 🙂

  2. Alle som er over 12 år skjønner at det er slutt mellom dere og at dette bare er en coverup. Hvorfor ikke bare være ærlig ?

  3. Viss det er kjæresten din , hvorfor lar du ikke Andrea flytte ut eller finne leilighet sammen med Morten ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *